تنظیمات شبکه در آپدیت جدید ویندوز 10 تغییر کرد

تنظیمات شبکه در آپدیت جدید ویندوز 10 تغییر کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی بخش تنظیمات شبکه ویندوز 10 را در آپدیت‌های جدید این سیستم عامل تغییر داده است.

این به روز رسانی جدید که با بیلد 18956 آماده عرضه به کاربران عضو برنامه اینسایدر شده است و کاربران می‌توانند از همین حالا این به روز رسانی‌های جدید را روی دستگاه‌های ویندوزی خود نصب کنند. این به روز رسانی جدید باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت سریع‌تر و بهینه‌تر و بدون نیاز به مراجعه به بخش تنظیمات شبکه در بخش کنترل پنل اقدام به تغییر شبکه‌ها و نحوه اتصال دستگاه به موارد مختلف کنند.

مایکروسافت در این تغییرات به کاربران امکان تنظیم شبکه‌های مختلف از طریق تنظیمات اصلی ویندوز را داده است و کاربران دیگر نیازی به مراجعه به بخش کنترل پنل را نخواهند داشت.

مایکروسافت مدت‌ها است که در توسعه و عرضه آپدیت‌های جدید ویندوز 10 به دنبال کاهش سطح کاربری بخش کنترل پنل و افزایش کاربری بخش تنظیمات اصلی ویندوز 10 است. در این میان، مایکروسافت تصمیم گرفته تا این روند را به صورت تدریجی انجام دهد. بر این اساس کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و با رابط یکپارچه اقدام به اعمال تغییرات مختلف در رابط کاربری دستگاه‌های خود کنند.

گفتنی است که این تغییرات قرار است در آپدیت 20H1 ویندوز 10 که به عنوان بزرگ‌ترین به روز رسانی این سیستم عامل در سال 2020 میلادی آماده عرضه می‌شوند، مورد استفاده توسط کاربران قرار گیرد. این تغییرات باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت سریع‌تر و بهینه‌تر از رابط کاربری ویندوز 10 استفاده کنند و دیگر نیازی به استفاده از کنترل پنل و بخش Network and Sharing Center در تنظیمات پیشین سیستم عامل ویندوز 10 نداشته باشند.

آپدیت 2020 میلادی ویندوز 10 قرار است تغییرات بیشتری در رابط کاربری سیستم عامل ایجاد کند و روند استفاده از کامپیوترها را تسهیل بخشد تا کاربران بتوانند سریع تر و بهینه تر از دستگاه های خود برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید