تصویری مفهومی از سرفیس پروی 2019 منتشر شد

تصویری مفهومی از سرفیس پروی 2019 منتشر شد

اخیراً یکی از طراحان تصویری مفهومی از نسل آینده سرفیس پرو را بر اساس شایعات مطرح شده در مورد این محصولات منتشر کرده است.

بر اساس این تصاویر مفهومی، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا با کنار گذاشتن پروژه سرفیس فون، یک تبلت تاشو را با عنوان سرفیس پرو آماده عرضه کند که امکان برقراری مکالمات صوتی و تصویری از طریق شبکه موبایل را دارد. این محصول همانند دیگر محصولات سرفیس دارای پردازنده‌های پر قدرت اینتل بوده و دارای قلم استایلوس سرفیس پن است.

بر همین اساس، مشخص شده است که تلفن هوشمند بعدی مایکروسافت قرار نیست تحت پروژه اندرومدا توسعه پیدا کند؛ بلکه این محصول قرار است به عنوان یک تبلت حرفه‌ای و به عنوان نسل جدید تبلت‌های سرفیس پرو آماده عرضه به بازار شود.

مایکروسافت همچنین در پتنت‌های اخیر خود نشان داده که سرفیس پروی آینده مجهز به دو نمایشگر لمسی مجزا خواهد شد که از طریق آن کاربران می‌توانند کارهای لمسی و اشاره‌های مختلف و منحصر به فرد را در محیط ویندوز 10 انجام دهند. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که مایکروسافت در سال 2019 می‌تواند با عرضه یک تبلت با دو نمایشگر با قابلیت تا شوندگی امکان استفاده از تلفن‌های هوشمند ویندوزی را برای بار دیگر به کاربران و علاقه‌مندان به اکوسیستم ویندوز ارائه دهد.

علاوه بر این، مشخص شده است که در آپدیت ژانویه 2019 ویندوز 10 مایکروسافت تصمیم به ارائه قابلیت برقراری تماس صوتی در کامپیوترهای ویندوزی دارد که همین مسئله می‌تواند به عنوان مهر تأییدی بر عرضه یک تبلت باقابلیت‌های مشابه تلفن‌های هوشمند در نظر گرفته شود. به طور کل، سرفیس پروی نسل هفتم یک تبلت هوشمند باقابلیت‌های مشابه با تلفن‌های هوشمند و همچنین کامپیوترهای ویندوزی عادی است که به طور هم‌زمان می‌تواند به جای سه دستگاه مجزا برای کاربران کار کند.

با وجود تصاویر مفهومی منتشر شده هنوز معلوم نیست که این محصول در چه زمانی از طرف مایکروسافت آماده معرفی و عرضه به بازار خواهد شد و این کمپانی چه زمانی تصمیم به عرضه یک تبلت باقابلیت‌های مشابه به تلفن‌های هوشمند را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید