تأییدیه Bluetooth SIG برای سرفیس لپ تاپ 4 اخذ شد

تأییدیه Bluetooth SIG برای سرفیس لپ تاپ 4 اخذ شد

شایعات زیادی تا پیش از این در مورد عرضه سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شده و حالا مشخص شده که شرکت مایکروسافت تأییدیه موسسه Bluetooth SIG را برای این محصول دریافت کرده است.

بر اساس این اطلاعات شرکت مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 4 را در چهار شماره مدل ۱۹۵۲، ۱۹۵۳، ۱۹۵۸ و ۱۹۵۹ به ثبت رسانده و قرار است به زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار کند. اطلاعات ثبت شده در موسسه یاد شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در طراحی و توسعه سرفیس لپ تاپ ۴ از پردازنده‌های Tiger Lake و پردازنده‌های گرافیکی سری Iris Xe شرکت اینتل استفاده کرده است. همچنین این اطلاعات حاکی از آن است مایکروسافت پردازنده‌های گرافیکی AMD Ryzen 4000 را به‌عنوان یک آپشن جایگزین استفاده کرده است. گفتنی است مایکروسافت تصمیم دارد تا محصول یاد شده را در دو سایز ۱۳.۵ و ۱۵ اینچ آماده عرضه به بازار کند؛ همچنین این محصول جدید مجهز به سیستم ارتباطی بی‌سیم بلوتوث ۵.۱ و وای‌فای ۶ خواهد بود.

تأییدیه Bluetooth SIG  برای سرفیس لپ تاپ 4 اخذ شد

لازم به ذکر است که این مجوز در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی به ثبت رسیده که نشان می‌دهد شرکت مایکروسافت در حال طی کردن مراحل پایانی برای آماده‌سازی و عرضه لپ تاپ جدید خود در بازار جهانی است.

تاریخ انتشار سرفیس لپ تاپ 4

تا پیش از این شایعات بسیار زیادی در مورد عرضه سرفیس لپ تاپ ۴ در کنار سرفیس پرو ۸ منتشر شده بود؛ اما مایکروسافت از اوایل ماه ژانویه رونمایی از سرفیس پرو ۷ پلاس به‌عنوان یک مدل جایگزین و بهبود یافته از تبلت‌های حرفه‌ای خود کرد که مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم شرکت اینتل شده بودند.

در این میان به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا نسخه جدید از لپ تاپ‌های سرفیس خود را به زودی آماده عرضه کند که در آن‌ها از پردازنده گرافیکی انحصاری استفاده شده تا قدرت اجرای کارهای گرافیکی در آن‌ها بهبود و بهینه‌تر شود.

دیدگاهتان را بنویسید