بررسی سرفیس پرو 6 – یک دستگاه قدرتمند برای حرفه‌ای‌ها

بررسی سرفیس پرو 6 – یک دستگاه قدرتمند برای حرفه‌ای‌ها

سرفیس پرو 6 به عنوان نسل ششم تبلت‌های هیبریدی شرکت مایکروسافت در دوم اکتبر 2018 در جریان رویداد اختصاصی رونمایی و آماده عرضه به بازار شد.

این کامپیوتر جداشونده دارای طراحی مشابه با دیگر نسل‌های قبلی خود است و به همین دلیل طراحی ظاهری آن با همان امضای اصلی مایکروسافت در تولید سری تبلت‌های سرفیس پرو ساخته شده است؛ با این حال سرفیس پرو 6 از لحاظ سخت افزاری و قدرت انجام پردازش‌های پیچیده‌تر بهینه سازی شده است و از این پس می‌تواند با سرعت بهتری پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

مایکروسافت در تولید و عرضه این کامپیوتر تمام تلاش خود را در زمینه بهینه سازی پردازنده و باتری کرده است. پردازنده نسل هشتم سری Cre i5 و Core i7 ارائه شده در این محصول علاوه بر افزایش قدرت پردازش دستگاه، باعث می‌شود تا مصرف انرژی دستگاه و میزان تولید حرارت در آن به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. این مسئله در کنار افزایش ظرفیت باتری نسبت به نسل‌های قبلی باعث شده تا سرفیس پرو 6 بتواند تا 13 ساعت و نیم برای انجام کارهای روزمره دوام بیاورد.

 

از طرف دیگر قابلیت حمل بالا و وزن بسیار پایین این محصول باعث می‌شود تا همیشه آن را همراه خود داشت و از طریق آن به تمامی قابلیت‌های یک کامپیوتر ویندوزی حرفه‌ای دسترسی داشت. کما اینکه عمر بسیار بالای باتری باعث می‌شود تا دیگر برای انجام کارهای مختلف به صورت روزمره نیاز به حمل شارژر و اتصال دستگاه به برق به صورت مداوم نداشته باشید.

 

به طور کل، سرفیس پرو 6 یکی از بهینه‌ترین دستگاه‌های مدرن و جدید است که به همراه لوازم جانبی اختصاصی و متعدد می‌تواند تمامی نیازهای یک کاربر حرفه‌ای دستگاه‌های ویندوزی را به طور کامل برطرف کند. این محصول همانند نسل‌های قبلی خود بر اساس کاربری‌های متفاوت با کانفیگ‌ها و قدرت‌های سخت افزاری متعدد آماده عرضه به بازار شده است و می‌توان بر اساس نوع استفاده از آن اکسسوری‌های خاصی را برای آن تهیه کرد و تمامی کارهای مختلف را با استفاده از آن انجام داد.

در صورت تمایل به خرید نسل ششم سرفیس پرو، می‌توانید به وب سایت مای سرفیس به عنوان مرجع اختصاصی محصولات سرفیس شرکت مایکروسافت مراجعه کرده و با ثبت سفارش، محصول مورد نظر خودتان را در مقابل درب منزل دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید