از شایعات سرفیس دوئو 2 چه می‌دانیم؟

سرفیس دوئو 2

مایکروسافت نزدیک به دو سال پیش و مشخصاً در پاییز 2019 از سرفیس دوئو به عنوان اولین تلفن هوشمند برند سرفیس رونمایی کرد و توجه زیادی از کاربران و طرفداران این سری محصولات را به خود جلب کرد. در این میان برخی از تحلیلگران و افشاگران سخنانی ضدونقیض در مورد توسعه سرفیس دوئو 2 به عنوان دومین تلفن هوشمند سرفیس را مطرح کرده‌اند.

سال گذشته در بحبوحه شیوع ویروس کرونا شایعاتی مبنی بر وجود پروژه‌ای مرموز با عنوان Zeta در مایکروسافت منتشر شد که ادعا می‌کرد این کمپانی در تلاش برای توسعه نسل دوم تلفن‌های هوشمند خود است و تا پایان سال 2020 میلادی سرفیس دوئو 2 آماده عرضه به بازار خواهد شد. اما عرضه این محصول هرگز به حقیقت نپیوست و همین موضوع باعث شد تا شایعات مربوط به این محصول به فراموشی سپرده شود.

اما حالا برخی از منابع خبری نظیر وب سایت Digital Trends گزارش‌هایی را در مورد تلاش مایکروسافت برای توسعه سرفیس دوئو 2 در سکوت کامل خبری را منتشر کرده‌اند. این خبرگزاری‌ها ادعا کرده‌اند که شرکت مایکروسافت تلاش دارد تا با شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلفن‌های هوشمند نظیر اپل و سامسونگ رقابت کند و به همین دلیل در بازه سپتامبر تا نوامبر احتمالاً اقدام به رونمایی از نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود خواهد کرد.

شرکت اپل معمولاً در ماه سپتامبر تا نوامبر اقدام به رونمایی از تلفن‌های هوشمند خود می‌کند و از طرف دیگر شرکت کره‌ای سامسونگ نیز با کمی تأخیر اقدام به رونمایی از گلکسی های خود می‌کند. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که شرکت مایکروسافت به منظور رقابت در بازار تلفن‌های هوشمند با اپل و سامسونگ در همین بازه زمانی از سال 2021 اقدام به عرضه سرفیس دوئو 2 خواهد کرد.

گفتنی است که شرکت مایکروسافت احتمالاً در سرفیس دوئو 2 تغییراتی اساسی از نظر نحوه کاربری ایجاد خواهد کرد. اما در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی از این محصول در دست نیست و شایعات مطرح شده در مورد این محصول قابل اعتماد نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید