آپدیت ژانویه فریمور سرفیس استودیو 2 منتشر شد

شرکت مایکروسافت در روزهای پایانی ماه ژانویه 2020 میلادی، در کنار به روز رسانی سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ تاپ 3 اقدام به عرضه به روز رسانی فریمور سرفیس استودیو 2 کرده است.

شرکت مایکروسافت در روزهای پایانی ماه ژانویه 2020 میلادی، در کنار به روز رسانی سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ تاپ 3 اقدام به عرضه به روز رسانی فریمور سرفیس استودیو 2 کرده است.

فریمور سرفیس استودیو 2 که به تازگی آماده عرضه شده است، برخی از مشکلات مربوط به سیستم‌های ارتباطی را از بین می‌برد. قطعاتی نظیر وایرلس و بلوتوث پس از نصب این به روز رسانی به صورت بهینه‌تر عمل خواهند کرد و امکان انتقال داده را به صورت دقیق‌تر انجام می‌دهند. علاوه بر این، فرایند اتصال لوازم جانبی بلوتوثی از طریق ارتباط بی‌سیم بهینه سازی می‌شوند و کار با دستگاه‌های جانبی آسان‌تر می‌شود.

دومین تغییری که شرکت مایکروسافت در آپدیت ژانویه فریمور سرفیس استودیو 2 آماده عرضه شده است، رفع باگ‌های کاربردی و امنیتی وای فای است که از آن طریق کاربران امکان اتصال ایمن‌تر و بهبود یافته تر را در شبکه‌های عمومی وای فای خواهند داشت. این به روز رسانی باعث می‌شود تا کاربران به صورت بهینه‌تر بتوانند امکان دسترسی و اتصال به شبکه‌های عمومی را داشته باشند و دیگر نیازی به استفاده از ابزارهای امنیتی دیگر نداشته باشند.

کاربران می‌توانند برای دانلود و نصب این به روز رسانی دستگاه خود را به اینترنت پر سرعت متصل کنند و به صورت سریع و خودکار این به روز رسانی را نصب کنند. این به روز رسانی به صورت خودکار نصب می‌شود و کاربران نیازی به مراجعه به بخش Windows Update نخواهند داشت. گفتنی است که در زمان نصب به روز رسانی کاربران باید موارد احتیاط را رعایت کنند و از خاموش کردن ناگهانی سرفیس استودیو در زمان نصب به روز رسانی خودداری کنند.

این به روز رسانی احتمالاً آخرین آپدیت عرضه شده برای سرفیس استودیو در نیمه دوم سال 2020 میلادی است و دیگر کاربران آپدیت‌های دیگری را دریافت نخواهند کرد و صرفاً به آپدیت‌های نرم افزاری ویندوز 10 و رابط کاربری سیستم عامل محدود خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید