آپدیت نوامبر ویندوز 10 برای برخی از کاربران آماده عرضه شد

اولین نسخه آزمایشی آپدیت 20H1 ویندوز 10 برای کاربران اینسایدر عرضه شد

شرکت مایکروسافت از روز گذشته فرایند آماده سازی و عرضه آپدیت نوامبر ویندوز 10 را برای برخی از کاربران آغاز کرده است.

این نسخه در حال حاضر برای کاربران عادی و برخی از کاربران حرفه‌ای ارائه شده است و قرار است تا روزهای آینده به صورت تدریجی در اختیار تمامی کاربران قرار گیرد. ابزارهای خاص و API های جدید مربوط به این نسخه نیز قرار است در آینده نزدیک در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند با استفاده از این تغییرات به صورت مستقیم اقدام به توسعه نرم افزارهای کاربردی کنند.

گفتنی است که این نسخه مجهز به تغییرات بسیار ویژه است که باعث بهبود روند کارهای روزمره برای کاربران عادی و توسعه نرم افزارها و کد نویسی برای توسعه دهندگان خواهد شد. مایکروسافت در توسعه و عرضه این نسخه اقدام به تغییر نحوه کاربری بخش جست و جو در فایل اکسپلورر کرده است که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از این بخش در میان فایل‌ها و نرم افزارهای مختلف دسترسی داشته باشند.

آپدیت نوامبر ویندوز 10 همچنین قابلیت‌های جدیدی را به بخش Voice Assistant اضافه کرده است تا کاربرانی که توانایی‌های خاصی دارند بتوانند به صورت آسان‌تر و روان‌تر از سیستم عامل دسکتاپ خود برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند.

قابلیت پایانی این به روز رسانی جدید مربوط به لاک اسکرین سیستم عامل می‌شود که از آن طریق کاربران می‌توانند دسترسی بیشتری برای شخصی سازی کردن آن داشته باشند و برخی از میانبرها را در آن به صورت سریع‌تر و آسان‌تر تنظیم کنند.

برای دسترسی به این به روز رسانی کاربران می‌توانند به بخش Windows Update در ویندوز 10 مراجعه کرده و اقدام به دانلود و نصب آپدیت جدید کنند. گفتنی است که این نسخه پشتیبانی کامل از حالت S ویندوز 10 دارد و می‌تواند بر اساس انتخاب کاربران نصب اپلیکیشن‌های مختلف را محدود یا آزاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید