بسته الحاقی مایکروسافت برای رفع مشکلات آپدیت می 2019 ویندوز 10 منتشر شد

بسته الحاقی مایکروسافت برای رفع مشکلات آپدیت می 2019 ویندوز 10 منتشر شد

شرکت مایکروسافت به تازگی یک بسته الحاقی را برای رفع مشکلات مربوط به آپدیت می 2019 ویندوز 10 آماده عرضه کرده است.

این بسته الحاقی باعث می‌شود تا مشکلات نرم افزاری و عدم سازگاری با برخی از سخت افزارهای تعبیه شده در دستگاه‌های مختلف ویندوزی حل شود و کاربران بتوانند به صورت هوشمندانه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

این به روز رسانی سازگاری با برخی از کارت‌های گرافیکی را بر طرف می‌کند و کاربران می‌توانند بدون مشکلات مربوط به سیاه شدن صفحه قفل از دستگاه‌های خود استفاده کنند. تا پیش از این بسیاری از کاربرانی که آپدیت می 2019 ویندوز 10 را دریافت کرده بودند با مشکلاتی در زمینه عدم سازگاری این نسخه از سیستم عامل با سخت افزارهای تعبیه شده در دستگاه‌های مختلف مواجه شده بودند و به همین دلیل کاربران امکان دسترسی مستقیم به برخی از قابلیت‌های مختلف ویندوز 10 را به صورت مستقیم نداشتند.

بسته الحاقی ارائه شده برای آپدیت می 2019 ویندوز 10 باعث بهبود روند کاربری Dolby Atmos و دستگاه‌ها، هدفون‌ها و اسپیکرهای مبتنی بر این فناوری می‌شود. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا در صورت استفاده از این دستگاه‌های جانبی حتماً بسته الحاقی جدید را روی دستگاه خود دانلود و نصب کنند.

این به روز رسانی در حال حاضر به صورت عمومی آماده عرضه به تمام کاربران شده است و به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از ادامه روند کاری با دستگاه‌های خود، ابتدا اقدام به دانلود و نصب آپدیت یاد شده روی کامپیوترها کرده تا با مشکلات آتی در این زمینه مواجه نشوند.

گفتنی است که این به روز رسانی به صورت تدریجی برای کاربران عرضه می‌شود و ممکن است برای برخی از کاربران باکمی تأخیر ارائه شود. گزارش‌های رسمی مایکروسافت نشان دهنده آن است که این بسته الحاقی دست کم 48 ساعت پس از نصب آپدیت می 2019 ویندوز 10 روی دستگاه‌های مختلف قابل دریافت خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید