آپدیت سرفیس پرو ایکس با رفع باگ منتشر شد

آپدیت سرفیس پرو ایکس

شرکت مایکروسافت به تازگی یک بسته جدید نرم‌افزاری را به عنوان آپدیت سرفیس پرو ایکس در دسامبر 2020 منتشر کرده که طی آن باگ‌های کاربردی این دستگاه‌ها را برطرف می‌کند.

آپدیت سرفیس پرو ایکس شامل یک به روز رسانی نرم‌افزاری می‌شود که طی آن برخی از بهینه‌سازی‌ها برای هر دو سری این دستگاه‌ها که با چیپ ست‌های SQ1 و SQ2 عرضه شده‌اند آماده شده است. این بهینه‌سازی‌ها شامل بهینه سازی روند کاربری دستگاه در زمان اسلیپ، بهینه سازی سیستم احراز هویت دستگاه در زمان از طریق اسکن چشم و به روز رسانی سیستم امنیتی دستگاه می‌شود. مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک آپدیت‌های کاربردی را به صورت مداوم برای کاربران ارائه کند تا مشکلات مربوط به عدم کارکرد و اختلال در سیستم‌های ارتباطی در این دستگاه‌ها برطرف شود.

در این به روز رسانی سیستم پایداری ارتباط وای فای بهبود یافته تا از طریق آن کاربران بتوانند به شبکه‌های بی‌سیم محلی به شکلی بهتر متصل شوند. تا پیش از این گزارش‌هایی در مورد قطعی و نوسان‌های مکرر اتصال در  شبکه‌های بی‌سیم از طرف کاربران منتشر شده بود که در بهینه‌سازی‌های اخیری که از طریق آپدیت سرفیس پرو ایکس آماده عرضه شده برطرف شده است.

کاربران می‌توانند برای دریافت این به روز رسانی‌ها ابتدا اقدام به اتصال دستگاه‌های خود به اینترنت و شارژر کرده و به بخش Update and Security در تنظیمات سیستم عامل ویندوز مراجعه کنند. گفتنی است که این به روز رسانی به صورت خودکار از اینترنت دانلود می‌شود، با این حال در زمان نصب آن‌ها کاربران باید حتماً از خاموش شدن ناگهانی دستگاه‌ها اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است که خاموش کردن ناگهانی دستگاه در شرایط نصب آپدیت‌های فریم ویر ممکن است با اختلال در عملکرد دستگاه‌ها همراه باشد و به همین دلیل توصیه می‌شود تا حتماً پیش از اقدام به نصب از شارژ بودن دستگاه‌ها و اتصال آن‌ها به آداپتور اطمینان حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید