آپدیت جدید فریم ویر سرفیس لپ تاپ 2 و سرفیس گو منتشر شد

آپدیت جدید فریم ویر سرفیس لپ تاپ 2 و سرفیس گو منتشر شد

شرکت مایکروسافت از روز گذشته اقدام به توسعه و عرضه آپدیت نرم افزاری جدید فریم ویر سرفیس لپ تاپ 2 و سرفیس گو کرده است.

در این آپدیت که به صورت اختصاصی برای سرفیس گو نسخه ال تی ای و سرفیس لپ تاپ 2 ارائه شده است مایکروسافت بسیاری از درایورهای سخت افزاری را بهینه سازی و آپدیت کرده است تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

در سرفیس گو، آپدیت فریم جدید باعث بهینه سازی قطعه دیجیتایزر نمایشگر سرفیس گو می‌شود تا کاربران به صورت بهینه‌تر از قلم سرفیس پن روی آن استفاده کنند. علاوه بر این، سیستم امنیتی و درایور مادربرد سرفیس گو نیز دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است که باعث بهبود روند استفاده از دستگاه یاد شده در سیستم عامل ویندوز 10 می‌شود.

در سرفیس لپ تاپ مایکروسافت رابط کاربری UEFI دستگاه را تغییر داده است. علاوه بر این، فریم ویر جدید سرفیس لپ تاپ 2 همانند سرفیس گو باعث بهینه سازی روند کاری قلم استایلوس سرفیس پن روی نمایشگر دستگاه‌ها می‌شود. علاوه بر این برخی مشکلات مربوط به نمایشگر لمسی این دستگاه‌ها برطرف شده است تا کاربران به صورت سریع‌تر و دقیق‌تر از سرفیس لپ تاپ 2 بتوانند استفاده کنند.

این آپدیت‌ها حجم بسیار کمی دارند با این حال نصب آن‌ها فرایند بسیار حساسی است و به همین دلیل توصیه می‌شود تا پیش از اقدام به نصب آن‌ها حتماً کاربران از نصب بودن شارژر به دستگاه و اتصال آن به اینترنت پر سرعت اطمینان حاصل کنند. گفتنی است که در طول نصب این آپدیت‌ها سرفیس ها نباید به صورت ناگهانی خاموش شوند؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است سرفیس با مشکلات بسیار زیادی مواجه شود و کاربران امکان بازیابی اطلاعات ذخیره شده در دستگاه‌های خود را نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید