آپدیت جدید استیک نوت ویندوز 10 امکان پنهان سازی یادداشت‌ها را دارد

آپدیت جدید استیک نوت ویندوز 10 امکان پنهان سازی یادداشت‌ها را دارد

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت جدید استیک نوت ویندوز 10 را به کاربران عمومی عرضه کرده است که از آن طریق کاربران امکان پنهان سازی سریع و یکپارچه یادداشت‌ها را دارند.

مایکروسافت در آپدیت 3.7.106 اپلیکیشن استیک نوت ویندوز این قابلیت را ارائه داده است که باعث افزایش سطح ضریب امنیتی رابط کاربری سیستم عامل می‌شود. در این آپدیت کاربران می‌توانند به صورت سریع و یکپارچه تمامی یادداشت‌های قرار داده شده در دسکتاپ خود را ببندند تا از آن طریق حریم خصوصی خود را حفظ کنند و یادداشت‌های منتشر شده به افراد متفرقه نشان داده نشود.

این آپدیت همچنین با یک کلیک ساده امکان نشان دادن دوباره تمامی یادداشت‌ها را به کاربران فراهم کرده تا استفاده از استیک نوت ویندوز 10 به صورت آسان‌تر و سریع‌تر باشد.

مایکروسافت این به روز رسانی جدید را از طریق مایکروسافت استور ارائه داده است و کاربران کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 می‌توانند از همین حالا این به روز رسانی جدید را دانلود و نصب کنند.

این قابلیت باعث افزایش سطح امنیت کاربران میشود تا آنها بتوانند به صورت سریع تر یادداشت های خود را از دید افراد دیگری که به مانیتور نگاه میکنند، پنهان کنند.

گفتنی است که برای دانلود و نصب این به روز رسانی جدید کاربران نیاز به نصب داشتن جدیدترین آپدیت‌ها و به روز رسانی‌های عرضه شده برای ویندوز 10 را دارند. بر این اساس کاربرانی که آپدیت‌های خود را در طول یک سال گذشته بسته‌اند امکان دسترسی به این به روز رسانی را نخواهند داشت و نمی‌توانند نسخه جدید استیک نوت را از طریق مایکروسافت استور دانلود و نصب کنند.

بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از مراجعه به مایکروسافت استور برای دانلود و نصب این نسخه جدید از اپلیکیشن یادداشت برداری ویندوز در کنار دیگر اپلیکیشن‌های اصلی سیستم عامل، ابتدا به بخش Windows Update در تنظیمات خود مراجعه کرده و آپدیت جدید سیستم عامل را برای دستگاه‌های خود دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید