آپدیت الحاقی نهایی برای به روز رسانی اکتبر 2018 منتشر شد

آپدیت الحاقی نهایی برای به روز رسانی اکتبر 2018 منتشر شد

شرکت مایکروسافت از روز گذشته فرایند عرضه آخرین آپدیت الحاقی به روز رسانی اکتبر 2018 را شروع کرده است و کاربران ویندوز 10 می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

به روز رسانی اکتبر 2018 یکی از آپدیت‌های بزرگ ویندوز 10 بوده که با مشکلاتی بسیار ویژه مواجه بود و استفاده کاربران از دستگاه‌های ویندوزی را با مشکلات متعددی مواجه می‌کرد. بر این اساس، مایکروسافت تا به امروز تلاش کرده تا باعرضه آپدیت‌های الحاقی متعدد این مشکلات را برطرف کند.

مایکروسافت اعلام کرده که آپدیت الحاقی جدید باعث می‌شود تا تمامی مشکلاتی که تا پیش از این برای کاربران ویندوز 10 وجود داشته است از بین برود و کاربران بدون هیچ مشکلی بتوانند از دستگاه‌های ویندوزی خود به صورت بهینه استفاده کنند.

در این آپدیت الحاقی بسیاری از مشکلات از عدم پاسخگویی مرورگر مایکروسافت اج تا عدم سازگاری ویندوز 19 با درایوهای مختلف  برطرف شده است تا کاربران بتوانند سریع‌تر با دستگاه‌های خود کار کنند.

در آپدیت الحاقی جدید ویندوز 10 امکان پخش فایل‌های Flac به صورت سریع‌تر در اپلیکیشن پخش موسیقی Groove ارائه شده است. علاوه بر این، مشکلات مربوط به عدم سازگاری دستگاه‌های ویندوزی با درایور کارت گرافیک AMD R600 و R700 برطرف شده است. بر این اساس کاربرانی که از این پردازنده‌های گرافیکی استفاده می‌کنند می‌توانند از این پس به صورت بهینه‌تر بازی‌های گرافیکی را در دستگاه خود اجرا کنند.

علاوه بر این، سیستم Windows Sonic برای سازگاری بهتر با کارت‌های صدای آنبرد قرار داده شده در دستگاه‌های اسلیم و فشرده نیز اضافه شده است.

کاربران برای دریافت این آپدیت الحاقی می‌توانند به بخش Windows Update مراجعه کرده و آن را برای دستگاه‌های ویندوزی خود دانلود و نصب کنند. گفتنی است که برای نصب این آپدیت کاربران حتماً باید دستگاه را به اینترنت پر سرعت و آداپتور شارژ متصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید