آپدیت الحاقی مارس 2019ذ برای دستگاه‌های سرفیس آماده عرضه شد

آپدیت الحاقی مارس 2019ذ برای دستگاه‌های سرفیس آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به توسعه و عرضه آپدیت جدید الحاقی ویندوز 10 برای دستگاه‌های سرفیس کرده است.

آپدیت الحاقی مارس 2019 که برای کامپیوترهای سرفیس و دیگر دستگاه‌های اجرا کننده سیستم عامل ویندوز ارائه شده است شامل تغییراتی ویژه در رابط کاربری این سیستم عامل است که باعث ایجاد تغییراتی مهم در روند کاربری از این دستگاه‌ها می‌شود.

در این آپدیت بسیاری از باگ‌های کاربری و امنیتی موجود در آپدیت فوریه 2019 برطرف شده‌اند. برای مثال مشکل تغییر و ویرایش فایل‌های پی دی اف در مرورگر مایکروسافت اج برطرف شده است و کاربران سرفیس ها از این پس می‌توانند با استفاده از سرفیس پن یادداشت‌های شخصی خود را روی فایل‌های پی دی اف به صورت بهینه‌تر و با رفع باگ‌های متعدد برطرف کنند.

علاوه بر این، برخی از مشکلات خالت تاریک در فایل اکسپلورر نیز برطرف شده است و کاربران می‌توانند از طریق آپدیت‌های جدید به رابط کاربری منحصر به فرد و خاص ویندوز 10 با فایل اکسپلورر مشکی رنگ نیز دسترسی داشته باشند.

باقی تغییرات مهمی که در آپدیت جدید ویندوز 10 ارائه شده است به مشکلات امنیتی نسخه‌های سرور ویندوز مربوط بوده است که حالا برطرف شده و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر کامپیوترهای سرور را در شبکه‌های محلی و گسترده‌تر کنترل و مدیریت کنند.

برای دانلود و نصب این نسخه از آپدیت ویندوز 10 کاربران باید ابتدا از اتصال دستگاه به شارژر و اینترنت پر سرعت مطمئن شوند و از خاموش کردن ناگهانی دستگاه در حین نصب آپدیت‌ها خودداری کنند. گفتنی است که در صورت خاموش شدن ناگهانی دستگاه ممکن است اختلالات بسیار زیادی در روند اجرای سیستم عامل در دستگاه ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید