معرفی Quick pad: جایگزینی مناسب برای نوت پد در سرفیس ها

معرفی Quick pad: جایگزینی مناسب برای نوت پد در سرفیس ها

اپلیکیشن Quick pad یک ابزار یادداشت برداری است که در پلتفرم ویندوز یونیورسال آماده عرضه شده است. این اپلیکیشن با رابط کاربری ویژه و منحصر به فرد توسعه یافته است که برای استفاده در کامپیوترهای ویندوزی مبتنی بر نمایشگرهای لمسی نظیر سرفیس ها بسیار مناسب‌تر است.

رابط کاربری این اپلیکیشن تا حدودی شبکه به استیکی نوت های پیش فرض توسعه داده شده برای ویندوز 10 است با این حال بسیاری از قابلیت‌های ارائه شده برای آن در اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز وجود ندارد. این اپلیکیشن می‌تواند به صورت هم‌زمان جایگزینی مناسب برای نوت پد و همچنین استیکی نوت ویندوز باشد و تمامی یادداشت‌ها و کدهای کاربران را در خود جای دهد.

نوار ابزار پر استفاده‌ای که در قسمت بالایی این اپلیکیشن قرار گرفته است، یکی از مهم‌ترین خصوصیات این اپلیکیشن یادداشت برداری به حساب میاید که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با سرعت بیشتری محتوای نوشتاری مورد نظر خود را کنترل و ویرایش کنند.

همان‌طور که گفته شد این اپلیکیشن برای پلتفرم ویندوز یونیورسال آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند از طریق مایکروسافت استور به آن دسترسی داشته باشند. به صورت پیش‌فرض این اپلیکیشن 0.99 دلار است اما کاربران می‌توانند برای مدتی محدود این اپلیکیشن را از به صورت رایگان دریافت کنند. گفتنی است که مدت زمان عرضه رایگان این اپلیکیشن محدود است و ممکن است در آینده نزدیک تمام شود و دوباره با همان قیمت سابق به فروش برسد. مایکروسافت استور اعلام کرده که فروش ویژه این اپلیکیشن نهایتاً تا فردا به اتمام خواهد رسید.

برای دانلود و نصب این اپلیکیشن کافی است به این لینک مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات اکانت مایکروسافت خود آن را دانلود و نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید