کیک استند سرفیس ها مجهز به لولای فنری می‌شود

کیک استند سرفیس ها مجهز به لولای فنری می‌شود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در تولید و عرضه نسخه بعدی سرفیس پرو از کیک استندهای مجهز به لولای فنری استفاده کند.

این شرکت به تازگی یک پتنت را به ثبت رسانه است که طی آن اقدام به توضیح در مورد نوعی لولای جدید برای نگه داری دقیق کیک استند در زاویه‌ای مشخص کرده است. بر این اساس گوشه‌های سرفیس پروهای آینده قرار است طی ایده به کار رفته و توضیح داده شده در این پتنت بهبود پیدا کند و کاربران بتوانند به صورت دقیق‌تر زاویه سرفیس را با سطحی که روی آن قرار دارد تغییر دهند.

مایکروسافت توضیح داده است که می‌توان با استفاده از این ایده کیک استند را در یک زاویه مشخص قفل کرد و کاربران پس از انجام کارهای مختلف می‌توانند با باز کردن قفل آن دوباره حالت دستگاه را تغییر دهند و به صورت شخصی سازی شده تر و بر اساس زاویه دلخواه از این دستگاه‌ها استفاده کنند. گفتنی است که این مجموعه از ایده‌ها که در پتنت یاد شده معرفی شده‌اند به‌احتمال زیاد در تولید و عرضه سرفیس پرو 7 مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مایکروسافت در چند سال گذشته طراحی سری محصولات سرفیس پرو را تغییر نداده است و با یک ظاهر یکسان آن‌ها را آماده عرضه به بازار کرده است.. تنها تغییراتی که سرفیس پروها در چند سال اخیر به خود دیده‌اند شامل بهبود قطعات سخت افزاری، افزایش قدرت پردازش و استفاده از پردازنده‌های بهینه‌تر برای تولید حرارت و مصرف انرژی کمتر و افزایش فرکانس رم بوده است. علاوه بر این، مایکروسافت در تولید سرفیس پرو 6 اقدام به عرضه نسخه‌ای خاص از این تبلت هیبریدی با  رنگ مشکی کرده بود که از زمان سرفیس پرو 2 این رنگ در سری محصولات سرفیس پرو مورد استفاده قرار نگرفته بود.

اما حالا مشخص شده است که مایکروسافت تصمیم دارد تا در طراحی و ساخت سرفیس پرو 7 طراحی این تبلت‌ها را تغییر دهد و به صورت بهینه‌تر اقدام به عرضه محصولات جدید کند.

دیدگاهتان را بنویسید