کیفیت اتصال سرفیس لپ تاپ 3 به مانیتور بهبود یافت

کیفیت اتصال سرفیس لپ تاپ 3 به مانیتور بهبود یافت

شرکت مایکروسافت طی عرضه به روز رسانی‌های جدید فریم ویر برای محصولات خود اقدام به بهینه سازی و بهبود کیفیت اتصال سرفیس لپ تاپ 3 به مانیتور کرده است.

در این به روز رسانی درایور کارت گرافیک AMD Radeon (TM) Vega 9 Graphics به کار رفته در سرفیس لپ تاپ 3 به روز رسانی شده است که باعث بهبود کیفیت اتصال این محصولات به مانیتورهای حرفه‌ای می‌شود. مایکروسافت در تولید نسل جدید سرفیس لپ تاپ از کارت‌های گرافیکی اختصاصی استفاده کرده که روند کار به صورت حرفه‌ای با آن‌ها را برای بسیاری از افراد نظیر گرافیست‌ها افزایش می‌دهد. در این به روز رسانی، کاربران می‌توانند از طریق سرفیس داک یا داک های تائید شده مایکروسافت که توسط شرکت‌های دیگر تولید شده یک یا دو مانیتور را به سرفیس لپ تاپ 3 متصل کنند و با نهایت کیفیت قابلیت پشتیبانی از آن‌ها استفاده کنند.

در این به روز رسانی کیفیت اتصال سرفیس لپ تاپ 3 به نمایشگرها به شکلی بهبود یافته که کاربران می‌توانند از طریق پنل تنظیمات سرفیس به مدیریت مانیتورهای خود نیز دسترسی داشته باشند.

اتصال سرفیس لپ تاپ مانیتور

این آپدیت فریم ویر در کنار بهینه سازی روند اتصال سرفیس لپ تاپ 3 به نمایشگر امکان استفاده بهتر از کیبوردهای مبتنی بر درگاه USB-C را با کمترین زمان تأخیر مهیا کرده است تا کاربران بتوانند به بهترین نحوه ممکن از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

درعین‌حال این به روز رسانی شامل بهبود روند استفاده از کارت صدای سرفیس لپ تاپ 3 نیز می‌شود و بازدهی آن را برای مدیریت محتوای در حال استریم از طریق اینترنت بهبود داده است.

گفتنی است که این به روز رسانی به صورت اتوماتیک روی سرفیس لپ تاپ 3 دانلود و نصب می‌شود. بر این اساس کاربران می‌توانند با اتصال سرفیس به اینترنت و شارژر آن را دریافت کنند. همچنین در جریان دانلود و نصب این به روز رسانی نباید دستگاه به صورت ناگهانی خاموش شود. 

دیدگاهتان را بنویسید