کنفرانس 2019 مایکروسافت برای معرفی سرفیس های جدید فردا برگزار می‌شود

کنفرانس 2019 مایکروسافت برای معرفی سرفیس های جدید فردا برگزار می‌شود

تنها یک روز تا برگزاری کنفرانس 2019 مایکروسافت باقی مانده و حالا مجموعه تمامی شایعات مربوط به این رویداد منتشر شده است.

مایکروسافت قطعاً در جریان این رویداد تصمیم به رونمایی از نسخه‌ها و مدل‌های جدید محصولات سرفیس دارد و حالا مجموعه‌ای از هر آنچه باید از کنفرانس 2019 مایکروسافت باید انتظار داشت منتشر شده است. این مسئله توسط Panos Panay مدیر بخش سرفیس در شرکت مایکروسافت تائید شده است و حالا میدانیم که در جریان این رویداد قرار است تعداد زیادی از محصولات جدید سرفیس رونمایی شوند.

Panay در حساب رسمی توییتر خود تنها اطلاعاتی در مورد کنفرانس 2019 مایکروسافت ارائه داده است و هیچ جزئیاتی از محصولات جدیدی که در جریان این رویداد قرار است معرفی شود ارائه نداده است؛ با این حال بسیاری از شایعات و گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری‌های مختلف موارد مربوط به این محصولات را مشخص کرده است.

در ادامه این مطلب تمامی شایعات مربوط به کنفرانس اخیر شرکت مایکروسافت را مورد بررسی قرار خواهیم داد و احتمالات مربوط به این رویداد را بازگو خواهیم کرد.

سرفیس پرو 7 با درگاه USB-C و طراحی نازک‌تر

سرفیس 2019 مجهز به نمایشگر بدون حاشیه خواهند بود

شرکت مایکروسافت احتمالاً در جریان کنفرانس فردای خود از سرفیس پرو 7 به عنوان نسل هفتم تبلت های ویندوزی حرفه‌ای خود رونمایی می‌کند. این محصول مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل شده است و احتمالاً مجهز به درگاه USB-C خواهد بود. استفاده از این درگاه در سرفیس پرو 7 به مایکروسافت اجازه داده تا همانند مک بوک پروهای اپل بتواند از طراحی نازک‌تر استفاده کند. بر این اساس پیش بینی می‌شود که امسال پس از پنج سال شاهد تغییر روند طراحی بدنه سری محصولات سرفیس پرو باشیم. سرفیس پرو 7 احتمالاً دارای باتری با ظرفیت بیشتری خواهد بود و برای مدت زمان بیشتری می‌تواند بدون شارژر روشن باقی بماند

سرفیس پن با قابلیت‌ها و طراحی بهینه‌تر

بررسی‌های انجام شده از یک سند به ثبت رسیده از طرف مایکروسافت در سازمان FCC حاکی از آن است که سرفیس پن نسل جدید قرار است مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌تری شود. این محصول قرار است با سازگاری کامل از سرفیس پرو 7 و دیگر محصولات سرفیس در سال 2019 آماده عرضه شود. مایکروسافت در توسعه و طراحی این محصول تلاش کرده تا ابزاری کاملاً شبیه به اپل پنسل نسل 2 که در آیپد پروهای جدید که در سال 2018 معرفی شدند را آماده عرضه به بازار کند و با محصولات تولید شده توسط شرکت اپل نیز رقابت کند.

سرفیس لپ تاپ 3

کنفرانس 2019 مایکروسافت برای معرفی سرفیس های جدید فردا برگزار می‌شود

اطلاعات مربوط به کنفرانس 2019 مایکروسافت فاش کرده که سرفیس لپ تاپ 3 قرار است در دو سایز 13 و 15 اینچ آماده عرضه به بازار شود. این محصول قرار است با پردازنده قدرتمندتر و به عنوان یک لپ تاپ حرفه‌ای در اختیار کاربران قرار گیرد و مایکروسافت قدرت پردازشی بهینه‌تری را در این محصول آماده عرضه کرده است. سرفیس لپ تاپ 3 از کلیدی‌ترین محصولاتی است که در جریان کنفرانس دوم اکتبر شرکت مایکروسافت آماده عرضه به بازار می‌شود.

یک سرفیس تاشو با دو نمایشگر

شایعات منتشر شده از کنفرانس فردا نشان داده که شرکت مایکروسافت احتمالاً در حریان این رویداد از یک سرفیس تاشو به همراه دو نمایشگر دارد. این محصول احتمالاً حجم کوچک‌تری دارد و امکان رقابت با محصولاتی نظیر گلکسی فولد شرکت سامسونگ و میت ایکس شرکت هواوی را خواهد داشت.

یک سرفیس جدید با پردازنده AMD

شایعات دیگری در مورد همکاری شرکت مایکروسافت با شرکت AMD در زمینه تأمین پردازنده‌های برخی از محصولات سرفیس منتشر شده است. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای از آن باشد که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در کنفرانس 2019 خود از این محصول با قدرت پردازشی بهینه یافته تر آماده عرضه به بازار شود. سرفیس با پردازنده AMD ممکن است یکی از محصولات زیر شاخه سرفیس لپ تاپ یا سرفیس پرو 7 باشد با این حال هنوز این اطلاعات به طور کامل مشخص نشده است و معلوم نیست که این محصول چگونه آماده عرضه به بازار خواهد شد.

سرفیس مبتنی بر پردازنده ARM

طراحان تصاویر مفهومی به تازگی تصاویری از سرفیس نوت را منتشر کرده‌اند که ظاهر احتمالی کوچک‌ترین عضو خانواده سرفیس ها را نشان می‌دهد.

یکی دیگر از شایعات منتشر شده در مورد کنفرانس یاد شده به سرفیس مبتنی بر پردازنده ARM مربوط می‌شود. مایکروسافت بیش از دو سال است که در حال توسعه سیستم عامل ویندوز 10 با امکان اجرا در دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده ARM بوده است. و همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای از تلاش مایکروسافت برای آماده سازی و عرضه محصولی جدید با پردازنده کم مصرف باشد. بررسی‌های حاکی از آن است که این محصول احتمالاً همان سرفیس تاشو به همراه دو نمایشگر است که با سایزی کوچک‌تر آماده عرضه به بازار می‌شود.

کنفرانس 2019 مایکروسافت قرار است در روز 10 مهر 1395 ساعت 5.30 دقیقه به وقت تهران برگزار شود. شما می‌توانید گزارش زنده این رویداد را فردا از طریق بخش لایو در صفحه اینستاگرام مای سرفیس به صورت زنده مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید