کسب و کار سرفیس‌ها همچنان ادامه خواهد داشت

کسب و کار سرفیس‌ها همچنان ادامه خواهد داشت

Panos Panay مدیرعامل بخش محصولات سخت افزاری سرفیس در ادعای اخیر خود اعلام کرده که سرفیس‌ها و محصولات مبتنی بر این برند یکی از موفق‌ترین کسب و کارهای شرکت مایکروسافت است و این کمپانی تمایلی به توقف تولید این محصولات ندارد.

ادعای اخیر مدیر عامل بخش محصولات سرفیس در حقیقت پاسخی تجاری به گفته‌های اخیر تحلیلگران بازار است که طی آن اعلام کرده بودند که کسب و کار سرفیس‌ها برای مایکروسافت سودآور نیست و این کمپانی در آینده نزدیک تولید این محصولات را متوقف خواهد کرد. انتشار این ادعا از طرف تحلیلگران باعث شد تا سهام شرکت مایکروسافت به طرز قابل توجهی در مدتی کوتاه کاهش پیدا کند. اما پس از آن ساتیا نادلا به عنوان مدیرعامل اجرایی مایکروسافت طی گزارش مالی اخیر خود با تمجید از محصولات سرفیس و میزان سودآوری  این محصولات در بازار جهانی برای شرکت مایکروسافت سهام شرکت ردموندی را افزایش داد.

Panay در سخنان اخیر خود اعلام کرده که به صورت صد درصد مایکروسافت تصمیم دارد تا کسب و کار سرفیس‌ها را ادامه دهد و ادعای مربوط به سودآور نبودن این محصولات در بازار جهانی برای مایکروسافت کذب محض است و این کمپانی همچنان تصمیم به ادامه فعالیت خود در عرصه تولید محصولات سخت افزاری دارد.

Panay در نهایت در مورد تجربه مایکروسافت در زمان همکاری با لومیا و شرکت نوکیا پرداخت و گفت که شرکت مایکروسافت با قبول شکست در تولید تلفن هوشمند درس و تجربه مهمی در زمینه تولید سخت افزاری محصولات گرفت و قرار نیست تجربه‌های تلخ گذشته تکرار شوند. وی در نهایت اعلام کرد که تولید محصولات جانبی برای سرفیس‌ها نظیر هدفون رسمی سرفیس و ماوس‌های اختصاصی برای این محصولات مهم‌ترین نشانه شرکت از تلاش مایکروسافت برای بقا در تولید محصولات سخت افزاری است و این کمپانی از وضعیت خود در بازار جهانی رضایت کامل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید