کانفیگ سرفیس پرو 8 برای بار دیگر تغییر کرد

کانفیگ سرفیس پرو 8

شایعات مربوط به عرضه سرفیس پرو 8 همچنان در حال انتشار است و حالا یک شایعه جدید حاکی از آن است که مایکروسافت کانفیگ سرفیس پرو 8 را به طور کامل تغییر داده است.

وب سایت Windows Latest به تازگی اعلام کرده که شرکت مایکروسافت نسخه‌های ارزان قیمت سرفیس جدید را با کانفیگ متفاوتی آماده عرضه کرده است. هدف مایکروسافت از این تغییر در خط تولید سرفیس پرو 8 به کاهش قیمت و عرضه محصولات مقرون به صرفه همراه با کانفیگ سخت افزاری بهینه‌تر مربوط می‌شود.

با توجه به این موضوع مشخص شده که در کانفیگ سرفیس جدید عرضه شده در بازار، پردازنده‌های Core i3 نیز برای بار دیگر آماده استفاده شده‌اند و مایکروسافت در تلاش است تا با توسعه و عرضه این محصولات توجه بیشتری از مشتریان را در بازار جهانی به خود جذب کند.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که مایکروسافت دست کم دو مدل از کانفیگ سرفیس پرو 8 را با پردازنده Core i3 آماده عرضه به بازار می‌کند که یکی از آن‌ها با 4 و دیگری با 8 گیگابایت رم آماده عرضه به بازار خواهند شد.

لیست کلی کانفیگ سرفیس پرو 8

به طور کل کانفیگ سرفیس های جدید قرار است به این ترتیب آماده عرضه شوند:

Core i3, 4GB RAM, 128GB SSD

Core i3, 8GB RAM, 128GB SSD

Core i5, 8GB RAM,

Core i5, 8GB RAM128GB SSD

Core i5, 8GB RAM256GB SSD

Core i7, 16 GB RAM 256 GB SSD,

Core i7, 16 GB RAM 512 GB SSD,

Core i7, 16 GB RAM 1TB SSD storage

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که سرفیس پرو 8 در کنار سرفیس لپ تاپ 4 قرار است در جریان ماه ژانویه سال جاری میلادی آماده عرضه شوند. در صورت حقیقت داشتن این موضوع معرفی این محصول تا چند روز دیگر انجام می‌شود و پس از آن مایکروسافت وارد فاز عرضه و فروش آن‌ها در بازار جهانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید