کانفیگ سرفیس پرو 6 با پردازنده Core i5 و رم 16 گیگابایت آماده عرضه می‌شود

کانفیگ سرفیس پرو 6 با پردازنده Core i5 و رم 16 گیگابایت آماده عرضه می‌شود

شرکت مایکروسافت به تازگی در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که در حال توسعه و آماده سازی برای عرضه نسخه جدیدی از کانفیگ سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 است. بر این اساس مشخص شده است که سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 قرار است با پردازنده Core i5 و رم 16 گیگابایت آماده عرضه به بازار شود.

مایکروسافت اعلام کرده که این آپشن در حال حاضر تنها با سیستم ذخیره سازی 256 گیگابایت اس اس دی آماده عرضه شده است و تنها در کشور آمریکا به فروش می‌رسد. با این حال پیش‌بینی‌های انجام شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در آینده نزدیک توزیع این محصول را به عامل‌های فروش در کشورهای دیگر بسپارد. بر این اساس کاربران در دیگر کشورها می‌توانند با کمی تأخیر این محصول را خریداری کنند.

کانفیگ سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 با پردازنده Core i5 و رم 16 گیگابایت به همراه سیستم ذخیره سازی 256 گیگابایت اس اس دی یکی از مهم‌ترین و پر درخواست‌ترین کانفیگ‌هایی است که کاربران تمایل به خرید آن‌ها را دارند.

پردازنده Core i5 از یک طرف برای انجام بسیاری از کارهای حرفه‌ای و سنگین مناسب است و از طرف دیگر برخلاف پردازنده‌های Core i7 مصرف انرژی و تولید حرارت زیادی ندارد. همین مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران تمایل به خرید این محصول نسبت به دستگاه‌های مبتنی بر Core i7 داشته باشند.

علاوه بر این،کانفیگ سرفیس پرو 6 با پردازنده Core u5 به همراه 16 گیگابایت رم باعث می‌شود تا روند کاربری این دستگاه و اجرای نرم افزارهای مختلف به صورت مالتی تسکینگ و هم‌زمان بیشتر شود و باعث افزایش رضایت افرادی که تمایل به استفاده از سرفیس ها برای انجام کارهای حرفه‌ای دارند بشود. این محصول به احتمال زیاد رد آینده نزدیک و مشخصاً تا چند ماه آینده آماده عرضه به بازار جهانی خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید