کانفیگ جدید سرفیس بوک 2 با پردازنده نسل جدید اینتل آماده عرضه شد

کانفیگ جدید سرفیس بوک 2

شرکت مایکروسافت به تازگی تصمیم گرفته تا کانفیگ جدید سرفیس بوک 2 را با پردازنده قدرتمندتر و عمر باتری بهتر آماده عرضه به بازار کند.

این محصول در حقیقت دارای پردازنده Core i5 از نسل جدید تراشه‌های شرکت اینتل است و به همین دلیل می‌تواند قابلیت‌های سخت افزاری و توانایی بهتری در زمینه پردازش و انجام کارهای مختلف و کارکرد بهینه‌تری در زمینه مصرف انرژی و تولید حرارت داشته باشد. مایکروسافت این محصول را در حال حاضر در وب سایت رسمی خود آماده عرضه کرده است که قیمت آن 500 دلار از قیمت نسخه مبتنی بر Core i7 آن ارزان‌تر است و کاربران می‌توانند آن را در برخی از کشورها سفارش داده و خریداری کنند.

کانفیگ جدید سرفیس بوک 2 با پردازنده نسل هشتم Core i5 اینتل در سایز 13.5 اینچ و 15 اینچ آماده عرضه شده است و دارای آپشن 8 گیگا بایت رم با سیستم ذخیره سازی 256 گیگابایت اس اس دی است. این دستگاه مجهز به پردازنده گرافیکی اشتراکی است و رزولوشن نمایشگر آن 3000 در 2000 پیکسل است و می‌تواند تا 17 ساعت برای کار در شرایط ایده آل آزمایشگاهی کار کند.

گفتنی است که نسخه مجهز به پردازنده نسل هشتم این محصول تا 200 دلار از نسخه مجهز به پردازنده نسل هفتم آن گران‌تر است که این مسئله مشخصاً به دلیل بهینه سازی پردازنده ارائه شده در این محصول است که باعث بهینه سازی روند کاربری دستگاه می‌شود. سرفیس بوک 2 با پردازنده جدید از لحاظ کاربری و نوع طراحی هیچ تفاوت دیگری با محصولات ارائه شده پیشین نخواهد داشت.

این محصول در آینده نزدیک آماده عرضه در بازار جهانی و از جمله آن ایران خواهد شد و کاربران می‌توانند کانفیگ جدید سرفیس بوک 2 را از طریق عامل‌های فروش مجاز محصولات مایکروسافت خریداری کنند. کانفیگ جدید سرفیس بوک 2 پس از آمادگی برای عرضه، در وب سایت مای سرفیس آماده خرید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید