کاربران سرفیس گو از طراحی بد کیبورد آن شکایت دارند

کاربران سرفیس گو از طراحی بد کیبورد آن شکایت دارند

بسیاری از کاربران سرفیس گو به تازگی اعلام کرده‌اند که از طراحی کیبورد و تایپ کاور اختصاصی این دستگاه ناراضی هستند. بر اساس ادعای این افراد، شرکت مایکروسافت در طراحی و تولید تایپ کاور سرفیس گو به اندازه سری محصولات سرفیس پرو هزینه و زمان خرج نکرده است.

این در حالی است که سرفیس گو به عنوان یک دستگاه با طراحی کاملاً مینیمالی شناخته می‌شود و به خودی خود دارای زیبایی منحصر به فردی است. با این حال قرار گرفتن تایپ کاور روی آن باعث ایجاد لبه‌هایی نامتوازن می‌شود که استفاده از سرفیس گو و حمل آن را با اختلال‌های زیادی مواجه می‌کند. لولاهای طراحی شده به اندازه کافی قدرت برای نگه داشتن تایپ کاور در روی نمایشگر سرفیس گو را ندارند که این مسئله به طور مشخص به ضعیف بودن مگنت‌های تعبیه شده در آن‌ها مربوط می‌شود.

عمده مشکلات تایپ کاور سرفیس گو به دو مسئله مهم مربوط می‌شود که اولی مربوط به انعطاف پذیری بسیار زیاد آن می‌شود و مطلب دوم به نحوه تایپ کردن با استفاده از آن باز می‌گردد. دکمه‌های کیبورد اختصاصی سرفیس گو توان زیادی در زمینه تشخیص حرکات کاربر را ندارند و به همین دلیل فرایند تایپ کردن در طولانی مدت با اختلال مواجه می‌شود. علاوه بر این، جای دکمه کیبورد در استفاده طولانی مدت روی نمایشگر باقی می‌ماند که این مسئله باعث دل‌زدگی کاربران برای استفاده از دستگاه می‌شود.

مایکروسافت هنوز در مورد این ادعاهایی که از سوی کاربران منتشر شده هیچ واکنشی نشان نداده است با این حال پیش بینی می‌شود تا در آینده کیبورد و تایپ کاور جدیدی که برای سرفیس گو آماده تولید و عرضه می‌شود فاقد این چنین مشکلات قابل توجهی باشند. مایکروسافت احتمالاً عرضه نسخه جدید تایپ کاور سرفیس گو را به سال آینده و ماه‌های ابتدایی آن موکول خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید