کاربران باید آپدیت امنیتی ویندوز 10 را نصب کنند

کاربران باید آپدیت امنیتی ویندوز 10 را نصب کنند

گزارش‌های منتشر شده از طرف موسسه‌های امنیتی مختلف حاکی از آن است که کاربران باید آپدیت امنیتی ویندوز 10 را نصب کنند تا از نفوذ هکرها به اطلاعات شخصی خود محافظت کنند.

بر اساس گزارش اخیر منتشر شده از طرف موسسه امنیت سایبری Eclypsium هکرها توانسته‌اند ابزاری ویژه را برای نفوذ به کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 توسعه دهند که به سادگی می‌تواند دسترسی کامل به منابع سخت افزاری و فریم ویر دستگاه‌ها را به آن‌ها بدهد.

بر اساس این بررسی‌ها مشخص شده است که این ابزار از همین حالا امکان دسترسی به تمامی منابع سخت افزاری تولید شده توسط شرکت‌های مختلف را دارد. این مسئله نشان دهنده آن است که تمامی کامپیوترهای ویندوزی عرضه شده در بازار جهانی در برابر این ابزار توسعه یافته توسط هکرها آسیب پذیر هستند. گفتنی است که این ابزار به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران در دارک وب قرار گرفته است و هر فردی می‌تواند از آن برای نفوذ به منابع سخت افزاری دیگر کاربران استفاده کند.

بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا حتماً پیش از تبدیل شدن به قربانی این ابزار امنیتی و نفوذی، آپدیت‌های جدید توسعه یافته توسط مایکروسافت را دانلود و روی کامپیوترهای شخصی خود نصب کنند. گفتنی است که این به روز رسانی جدید از همین حالا به صورت اجباری برای تمامی کاربران کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 ارائه شده است؛ با این حال به کاربران توصیه می‌شود تا در صورت بستن عمدی آپدیت‌ها و به روز رسانی‌های مایکروسافت، حتماً به روز رسانی‌های جدید را باز کرده و آن‌ها را روی کامپیوتر خود نصب کنند.

آپدیت امنیتی ویندوز 10 که به تازگی آماده عرضه شده، دسترسی‌های مربوط به ابزار هک یاد شده را می‌زنند و امکان ورود هکرها به اطلاعات شخصی کاربران و منابع سخت افزاری آن‌ها را نمی‌دهد. بر این اساس آپدیت یاد شده یکی از موارد حیاتی برای کاربران به ‌حساب میاید.

دیدگاهتان را بنویسید