چگونه تم تاریک را در ویندوز 10 فعال کنیم

چگونه تم تاریک را در ویندوز 10 فعال کنیم

شاید یکی از جالبترین قابلیت هایی که تاکنون به ویندوز 10 اضافه شده است، تم تاریک برای محیط کاربری ویندوز است که تقریبا تمامی محیط ویندوز 10 را به رنگ مشکی تبدیل میکند.
تا پیش از این فعال کردن قابلیت تم تاریک در ویندوز 10 توسط اعمال تغییرات در فایل های رجیستری انجام میشد. اما حالا از اکتبر امسال که آپدیت سالگرد ویندوز 10 منتشر شده، فعال کردن این قابلیت بسیار راحتتر شده است. پس دقت کنید که اگر قصد فعال سازی تم تاریک از این روش را دارید، باید ابتدا آپدیت های سالگرد ویندوز 10 را برروی دستگاه خود دریافت و نصب کنید.
برای فعال سازی تم تاریک در ویندوز 10 به این روش کافی است به بخش تنظیمات ویندوز 10 رفته و در بخش Personalization، وارد تب Colors شوید. حال در پایین همین بخش تنظیمات Choose your app mode را تغییر دهید و آن را برروی گزینه Dark تنظیم کنید.
1
همچنین اگر شما نیز از طرفداران مرورگر اینترنتی اج هستید میتوانید با تنظیماتی ساده تم مرورگر خود را نیز تاریک کنید.
برای فعال کردن تم تاریک در مایکروسافت اج کافیست به بخش تنظیمات اج رفته و در بخش Choose a theme گزینه Dark را انتخاب کنید.
2

1 دیدگاه برای “چگونه تم تاریک را در ویندوز 10 فعال کنیم

  1. حسین گفته:

    این موضوع خیلی جالب بود، اما من از دست ماکروسافت خیلی ناراحتم، از زمانی که سرفیس پرو 3 گرفتم خیلی از ویندوز زده شدمف الان خدا رو شکر میکنم که با 1.5 میلیون ضرر سرفیس رو فروختم و با اینکه هنوزم از ویندوز استفاده میکنم اما خیلی از دست سرفیس ناراحتم

دیدگاهتان را بنویسید