پیش‌بینی قیمت سرفیس Duo در ایران

قیمت سرفیس Duo

مایکروسافت به تازگی اولین تلفن هوشمند از برند سرفیس را آماده عرضه به بازار جهانی کرده و حالا بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که قیمت سرفیس Duo در ایران چقدر خواهد بود؟

سرفیس Duo در حال حاضر در دو آپشن آنلاک و تحت قرارداد اپراتورهای آمریکایی آماده عرضه شده است و مایکروسافت برای آن دو گزینه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایت را برای آن در نظر گرفته است.

قیمت سرفیس Duo آنلاک شده با ذخیره‌سازی 128 گیگابایت، بدون فعال‌سازی ابزارهای نرم‌افزاری جانبی برابر با 1399.99 دلار است.

از طرف دیگر گزینه 256 گیگابایتی همین محصول در شرایط مشابه برابر با 1499.99 دلار است که مایکروسافت آن را آماده عرضه به بازار جهانی کرده است. البته این قیمت بر اساس شرایط هر ایالت ممکن است مالیات مشخصی برای آن در آمریکا در نظر گرفته شود.

رجیستری و تخمین قیمت سرفیس Duo در ایران

در حال حاضر سرفیس Duo در بازار ایران آماده عرضه نشده و تصمیم در مورد قیمت‌گذاری آن به طور دقیق نخواهد بود، اما با توجه به شواهد موجود، می‌توان به صورت تخمینی قیمت دلاری این تلفن هوشمند را در بازار ایران به دست آورد.

بر اساس قوانین کشور، در صورتی که این تلفن امکان دریافت مجوزهای لازم برای ورود به کشور ایران را داشته باشد، باید هزینه رجیستری آن پرداخت شود.

همچنین طبق مصوبه گمرک جمهوری اسلامی ایران که در مهر ماه 1398 اجرایی شده، هزینه رجیستری هر تلفن هوشمند برابر با 26 درصد قیمت آن دستگاه بر اساس ارز مرجع است.

گفتنی است که در زمان تنظیم این نوشته، هزینه رجیستری دست‌کم برابر با عدد یاد شده است و ممکن است در آینده از طرف مراجع قانونی تغییر کند.

با توجه به این موضوع در کنار مسائلی چون حمل و عرضه آن در خرده‌فروشی‌های ایران و همراه با رجیستری سرفیس Duo می‌توان گفت که قیمت این محصول برای نسخه 128 گیگابایتی دست حدود 1850 دلار و برای نسخه 256 گیگابایتی برابر با 1990 دلار خواهد بود.

برای بار دیگر تأکید می‌شود که قیمت‌های در نظر گرفته شده فوق به صورت تخمینی بوده و در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی دقیق در مورد آن داشت.

دیدگاهتان را بنویسید