گرافیک سرفیس پرو ۸ قدرتمندتر میشود

گرافیک سرفیس پرو - تاریخ حدودی رونمایی از سرفیس پرو 8

 گزارش ها و شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در طراحی و تولید سری جدید محصولات سرفیس تصمیم به بهینه سازی و افزایش قدرت سخت افزاری دارد. بر اساس این شایعات، پردازنده گرافیک سرفیس پرو 8 بهینه سازی و بهبود پیداخواهد کرد.

شایعات اخیر از طرف یک هکر 17 ساله منتشر شده که توانسته به دیتابیس رگولاتوری آمریکا نفوذ کند و اطلاعاتی در مورد عرضه سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 کسب کند. بر اساس این شایعات مایکروسافت تصمیم دارد تا در سال 2021 میلادی از محصولی باعنوان سرفیس پرو 8 رونمایی کند که دارای کارت گرافیک بهینه سازی شده و بهبود یافته نسبت به سری های گذشته است. مایکروسافت تصمیم دارد تا از پردازنده های سری Intel IRIS در گرافیک سرفیس پرو 8 استفاده کند.

این پردازنده گرافیکی تا پیش از این نیز توسط بسیاری از شرکت ها به عنوان راهکاری مناسب در الترابوک ها به کار گرفته شده، مهم ترین استفاده این نوع پردازنده ها مربوط به شرکت اپل است که در سری محصولات مک بوک پر واز آنها استفاده کرده بود. پردازنده های اینتل آریس یک گزینه مناسب برای بهینه سازی قدرت گرافیکی دستگاه های ویندوزی به حساب میاید که باعث بهینه سازی روند کاربری آنها میشوند.

در صورت صحت داشتن این شایعات، شرکت مایکروسافت در تلاش است تا اولین سرفیس پرو را با پردازنده انحصاری تولید و آماده عرضه به کاربران کند.

این گرافیک باعث میشود تا روند کار با سرفیس ها به شکلی بهینه بهبود یابد و کاربران بتوانند از این دستگاه ها برای کارهای گرافیکی قدرتمندتر استفاده کنند. مایکروسافت احتمالا در جریان نیمه اول سال 2021 میلادی این محصول را آماده معرفی و در نیمه دوم آماده عرضه خواهد کرد. گفتنی است که تاخیر مایکروسافت در عرضه این محصول احتمالا به شیوع ویروس کرونا در جهان و تعطیلی های اجباری بسیاری از کارخانه ها مربوط است.

دیدگاهتان را بنویسید