هشدار: نسخه KB4541335 باعث بلو اسکرین ویندوز 10 می‌شود

هشدار: آپدیت 20H2 نسخه KB4541335 باعث بلو اسکرین ویندوز 10 می‌شود

گزارش‌های کاربران در مورد باگ‌های موجود در آپدیت KB4541335 ویندوز 10 افزایش یافته است و حالا تعدادی از کاربران اعلام کرده‌اند که این نسخه باعث ایجاد بلو اسکرین ویندوز 10 می‌شود.

بلو اسکرین ویندوز 10 به صورت مداوم در حین استفاده از دستگاه نمایان می‌شود و این مسئله دردسرهای بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است. علاوه بر این، کاربران در زمان استفاده از دستگاه‌های دارای نسخه KB4541335 متوجه شده‌اند که رابط کاربری سیستم عامل بسیار کند بوده و پاسخگوی درخواست‌ها و دستورهایی آن‌ها نیست.

بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا از نصب این نسخه روی دستگاه‌های ویندوزی خودداری کنند. بر این اساس کاربران بهتر از این به روز رسانی را اسکیپ کرده و منتظر عرضه نسخه بعدی باقی بمانند.

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این نسخه را با بهینه سازی‌های خاص و رفع این مشکلات آماده عرضه کند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا فعلاً از دانلود و نصب این نسخه خودداری کنند. علاوه بر این به کاربران دستگاه‌هایی که این به روز رسانی را دانلود و نصب کرده‌اند توصیه می‌شود تا اگر هنوز امکان پاک کردن آپدیت و بازگشت به نسخه پیشین را دارند از آن استفاده کنند یا به نسخه‌های قبلی این سیستم عامل بازگردند.

گفتنی است این به روز رسانی‌ها در آینده باعث پیدا شدن باگ‌ها و مشکلات احتمالی آپدیت 2004 ویندوز 10 را از بین ببرند و کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر امکان استفاده از این به روز رسانی‌ها را داشته باشند. گفتنی است مایکروسافت احتمالاً هفته آینده اولین آپدیت مربوط به رفع این مشکل را آماده عرضه به کاربران می‌کند بر این اساس کاربرانی که با مشکلات مربوط به این به روز رسانی مواجه هستند، می‌توانند آن را تا هفته آینده برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید