هشدار به کاربران ویندوز 10: آپدیت دسامبر 2019 را نصب نکنید

مایکروسافت ظاهر آیکون‌های جدید ویندوز را منتشر کرد

بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که آپدیت دسامبر 2019 برای سیستم عامل ویندوز 10 دارای باگ‌هایی مخرب است که باعث عدم پاسخگویی و عملکرد درست سیستم عامل می‌شود.

مایکروسافت به تازگی آپدیت KB4532441 را با امکان نصب خودکار آماده عرضه کرده است که دارای مشکلات نرم افزاری ویژه‌ای است. آپدیت دسامبر 2019 نزدیک به یک هفته پیش آماده عرضه شده بود که بسیاری از کاربران را با مشکل مواجه کرده است.

مایکروسافت در توضیح این به روز رسانی جدید اعلام کرده که نصب آن باعث برطرف شدن برخی از باگ‌های نرم افزاری ویژه می‌شود؛ با این حال بررسی‌های انجام شده توسط برخی از کاربران و توسعه دهندگان نشان دهنده آن است که این به روز رسانی به خودی خود باعث ایجاد مشکلات ویژه برای بسیاری از دستگاه‌ها شده است و باعث می‌شود تا روند کاربری دستگاه‌ها با مشکلات جدی مواجه شود.

وب سایت Windows Latest در بررسی‌های خود اعلام کرده که این به روز رسانی هنوز در حال عرضه است و مایکروسافت آن را از چرخه نصب کاربران حذف نکرده است. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از ایجاد مشکلات مربوط به این به روز رسانی آپدیت‌های خودکار سیستم عامل را به طور کامل مسدود کنند.

مایکروسافت هنوز به صورت رسمی هیچ ادعایی در مورد این آپدیت نکرده است و هنوز معلوم نیست که این به روز رسانی تا چه زمانی از چرخه نصب خارج می‌شود. همچنین کاربرانی که این به روز رسانی را روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اند می‌توانند در مهلت سه روزه اقدام به پاک سازی و بازیابی سیستم عامل خود کنند؛ در غیر این صورت نیاز به نصب دوباره سیستم عامل یا بازیابی آن از طریق روش‌های دیگر خواهند داشت.

2 دیدگاه برای “هشدار به کاربران ویندوز 10: آپدیت دسامبر 2019 را نصب نکنید

دیدگاهتان را بنویسید