نمایشگر سرفیس نئو و سرفیس دو از اشاره‌های دست پشتیبانی می‌کنند

نمایشگر سرفیس نئو و سرفیس دو از اشاره‌های دست پشتیبانی می‌کنند

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا رابط کاربری مشخصی را برای نمایشگر سرفیس نئو و سرفیس دو توسعه دهد.

این رابط‌های کاربری می‌توانند با پشتیبانی از سیستم کنترل منطقی قابلیت‌های ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهد که از آن طریق می‌توان با اشاره‌های مستقیم و غیرمستقیم به نمایشگر تغییرات ویژه‌ای را در دستگاه‌ها ایجاد کرد.

مایکروسافت از همین حالا فرایند توسعه این رابط‌های کاربری از سرفیس نئو و سرفیس دو را در ویندوز ۱۰ ایکس و اندروید آغاز کرده است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا این عناصر را در رابط کاربری و نمایشگر این دستگاه‌های جدید مورد استفاده قرار دهد.

مایکروسافت همچنین یک پتنت جدید را به ثبت رسانده است که از آن طریق دستگاه‌های مبتنی بر دو نمایشگر به همراه می‌توانند قابلیت‌های ویژه‌ای را همراه داشته باشند و کاربران می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خود به صورت بهینه‌تر کارهای مختلف را انجام دهند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که مهم‌ترین چالش شرکت مایکروسافت در توسعه و عرضه سرفیس نئو و سرفیس دو با نمایشگر دوگانه به همراه لولاهای ویژه توسعه رابط کاربری سیستم عامل است. از یک طرف این دو دستگاه با نسخه‌ای خاص و شخصی سازی شده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید آماده توسعه و عرضه شده‌اند که همین مسئله نشان دهنده آن است که شرکت مایکروسافت نیاز به توسعه بهینه‌تر سیستم عامل و رابط کاربری آن در دستگاه‌های جدید خود دارد.

گفتنی است که مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این نسخه خاص و ویژه از سیستم عامل ویندوز ۱۰ را برای تمامی دستگاه‌های هوشمند تاشو مبتنی بر نمایشگرهای دوگانه عرضه کند و قطعاً در آینده نزدیک شاهد معرفی و عرضه محصولاتی ویژه با این سیستم عامل و طراحی خاص خواهیم بود.

مایکروسافت تصمیم دارد تا تمامی دستگاه‌های همراه و هوشمند آینده خود را با این نسخه آماده عرضه کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید