نسل بعدی دستگاه‌های سرفیس احتمالاً از دو نمایشگر پشتیبانی می‌کند

نسل بعدی دستگاه‌های هیبریدی سرفیس احتمالاً از دو نمایشگر پشتیبانی می‌کند

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا دست کم یکی از دستگاه‌های هوشمند خود را با دو نمایشگر آماده عرضه به بازار کند.

تا پیش از این شایعات زیادی در مورد تلاش مایکروسافت برای معرفی یک سرفیس جدید به صورت تاشو و با قابلیت استفاده از دو نمایشگر رونمایی کرده بود. اما حالا موسسه IHS Markit اعلام کرده که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا یک کامپیوتر شخصی از سری محصولات سرفیس را با نمایشگر 9 اینچی با نسبت ابعادی 4 به 3 آماده عرضه کند که امکان تا شدن را دارد.

موسسه تحلیلی یاد شده اعلام کرده که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا این محصول را در سال 2020 آماده عرضه به بازار کند و از آن طریق وارد بازار محصولات هیبریدی جدید با قابلیت اجرای سیستم عامل ویندوز شود. مایکروسافت در حال حاضر در تلاش است تا برای این محصول یک سیستم عامل جدید و بهبود یافته را آماده عرضه کند که با رابط کاربری کلی این دستگاه به طور کامل سازگار بوده و می‌تواند به صورت سریع‌تر کارهای روزمره و حرفه‌ای را انجام دهد.

برخی از منابع خبری دیگر اعلام کرده‌اند که این محصول نسخه جدیدی از دستگاه‌های سرفیس خواهد بود که با نامی کاملاً متفاوت آماده عرضه به بازار می‌شود و به صورت پیش‌فرض از نسخه لایت ویندوز استفاده می‌کند که البته کاربران می‌توانند دستگاه‌های بهبود یافته تری را برای آن آماده عرضه به بازار کنند.

بر این اساس مشخص شده است که مایکروسافت تصمیم دارد تا سیستم عاملی کاملاً متفاوت را با هسته ویندوز برای این دستگاه ویژه آماده توسعه و عرضه کند. علاوه بر این، شایعات و شنیده‌های منتشر شده حاکی از آن است که این محصول امکان اتصال به اینترنت نسل پنجم یا همان 5G را دارد و می‌تواند با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شود.

گفتنی است که این محصول به احتمال زیاد قرار است در سال 2020 آماده عرضه به بازار شود؛ اما رونمایی از آن در اکتبر سال جاری میلادی صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید