نسخه‌های دموی سرفیس پرو ایکس در فروشگاه‌های رسمی مایکروسافت موجود شد

نسخه‌های دموی سرفیس پرو ایکس در فروشگاه‌های رسمی مایکروسافت موجود شد - سرفیس پرو ایکس 2 تا دو هفته دیگر رونمایی می‌شود؟

شرکت مایکروسافت قرار است در نوامبر سال جاری سرفیس پرو ایکس را آماده عرضه به کاربران کند و حالا مشخص شده است که نسخه‌های دموی این تبلت ویژه در فروشگاه‌های رسمی مایکروسافت آماده شده است.

کاربران در برخی از کشورها که مایکروسافت در آن‌ها فروشگاه‌های رسمی دارد، می‌توانند از همین حالا با مراجعه به این فروشگاه‌ها از نسخه‌های دموی این محصول استفاده کنند و نحوه طراحی و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهند. خبر عرضه نسخه‌های دموی سرفیس پرو ایکس اولین بار توسط برخی از کاربران آمریکایی در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده است و مشخص شده که شرکت مایکروسافت از همین حالا فرایند تولید انبوه این محصول را به پایان رسانده است و به زودی این محصول را آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند.

انتشار دهنده این اخبار اعلام کرده که سرفیس پرو ایکس به صورت دمو در حالی آماده تست و بررسی در فروشگاه‌های رسمی مایکروسافت شده که هنوز هیچ نسخه‌ای از تایپ کاور رسمی این محصول در فروشگاه‌های مایکروسافت نیست و نمی‌توان این محصول جانبی مهم را مورد بررسی قرار داد.

سرفیس پرو ایکس تبلت ویندوزی جدید شرکت مایکروسافت است که با استانداردهای ویژه و خاصی آماده طراحی و تولید شده است. این محصول دارای کیبورد اختصاصی خود بوده که در بخش بالایی آن قلم استایلوس قرار گرفته است. از طرف دیگر این محصول از پردازنده ARM بهره می‌برد که علاوه بر افزایش بازدهی به طور فوق‌العاده‌ای می‌تواند مصرف بهینه‌تری از باتری داشته باشد.

تایپ کاور این محصول یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی خواهد بود که بسیاری از کاربران تمایل به خرید آن خواهند داشت. بر این اساس پیش بینی می‌شود که این ابزار جانبی هم‌زمان با آغاز فروش سرفیس پرو ایکس آماده عرضه در بازار جهانی شده و کاربران بتوانند این محصولات را به طور هم‌زمان خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید