نسخه پریویووی آپدیت می 2019 ویندوز 10 به صورت عمومی آماده عرضه شد

ویندوز 10

شرکت مایکروسافت پس از عرضه نسخه پریویوی ویندوز 10 برای کاربران عضو برنامه اینسایدر و بخش فست رینگ این برنامه این نسخه را برای عرضه به کاربران عادی نیز آماده کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده بیلد 18362.82(KB4497093)  ویندوز 10 در حال حاضر برای بسیاری از کاربران ویندوز 10 آماده عرضه شده است. با این حال از آنجایی که این نسخه به صورت پریویو آماده عرضه شده است کاربرانی که عضو برنامه اینسایدر نیستند به صورت مستقیم نمی‌توانند اقدام به نصب این نسخه روی کامپیوتر خود کنند و حتماً باید آن را به صورت بوت و کلین اینستال روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

مایکروسافت در توسعه و عرضه این نسخه از سیستم عامل ویندوز 10 بسیاری از باگ‌های امنیتی را برطرف کرده است و طی آن اقدام به عرضه برخی از قابلیت‌های جدید و بهینه‌تر برای کاربران کرده است. کاربرانی که تمایل به دانلود و نصب این نسخه روی دستگاه‌های خود دارند باید توجه داشته باشند که این نسخه دارای باگ‌هایی شناخته شده است و به همین دلیل نصب و استفاده از آن ممکن است روند کار با دستگاه‌های ویندوزی را با اختلال مواجه کند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از عرضه نسخه نهایی این آپدیت اقدام به نصب آن روی کامپیوتر شخصی خود نکنند.

برای دانلود و نصب این نسخه کاربران اینسایدر می‌توانند به بخش تنظیمات اصلی سیستم عامل ویندوز 10 مراجعه کنند و در زیر شاخه Update and security>  Windows Update>  Check for updates آپدیت یاد شده را پیدا کنند و آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. گفتنی است که این به روز رسانی به زودی در جریان ماه می سال جاری میلادی آماده عرضه به عموم کاربران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید