نسخه ارزان قیمت سرفیس پن به زودی آماده عرضه می‌شود

نسخه ارزان قیمت سرفیس پن به زودی آماده عرضه می‌شود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا نسخه ارزان قیمت از قلم استایلوس سرفیس پن را آماده عرضه به بازار کند.

این محصول تا به امروز یکی از گران قیمت‌ترین محصولات شرکت اپل بوده است که با قیمت 99 دلار در بازار جهانی آماده عرضه شده است. این در حالی است که بسیاری از دستگاه‌های اصلی سرفیس نظیر سرفیس گو تنها 350 دلار قیمت دارند. همین مسئله باعث شده بسیاری از کاربرانی که دستگاه‌های ارزان قیمت سرفیس را خریداری می‌کنند، تمایلی به استفاده و خرید سرفیس پن نداشته باشند.

علاوه بر این باید تأکید کرد که برخی از دستگاه‌های جدید سرفیس که با قیمت ارزان آماده عرضه می‌شوند به صورت پیش‌فرض قلم استایلوس سرفیس پن را در بسته بندی خود ندارند و همین مسئله باعث شده تا بسیاری ا ز کاربران از خرید این محصول منصرف شوند.

مایکروسافت اعلام کرده که تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با تولید و عرضه نسخه ارزان قیمت سرفیس پن کاربران را تشویق به خرید این قلم استایلوس و استفاده بهینه‌تر از سری محصولات جدید سرفیس کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، قلم ارزان قیمت سرفیس قرار است با قیمت 40 یا 39 دلار آماده عرضه در بازار جهانی شود و مایکروسافت پشتیبانی از این محصول را برای تمامی دستگاه‌های مدر سرفیس آماده عرضه می‌کند.

البته این مسئله مستلزم آن است که شرکت مایکروسافت از طریق آپدیت‌های نرم افزاری فریم ویر دستگاه‌ها را به گونه‌ای تغییر دهد که سرفیس پن ارزان قیمت در آن‌ها پشتیبانی شود. در حقیقت کاربران پس از خرید سرفیس پن حتی باید آپدیت‌های نرم افزاری حدید را در دستگاه‌های اصلی دریافت کنند تا بتوانند امکان استفاده از سرفیس پن جدید را به عنوان یک قلم استایلوس ویژه و منحصر به فرد داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید