مشکل هایبرنیت شدن سرفیس لپ تاپ 2 در آپدیت جدید برطرف شد

مشکل هایبرنیت شدن سرفیس لپ تاپ 2 در آپدیت جدید فریم ویر برطرف شد

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت جدید سرفیس لپ تاپ 2 را آماده عرضه کرده است و در آن برخی از مشکلات فنی را برطرف کرده است. در این به روز رسانی مشکل هایبرنیت شدن سرفیس لپ تاپ 2 برطرف شده است.

تا پیش از این برخی از کاربران اعلام کرده بودند که سرفیس لپ تاپ 2 پس از هایبرنیت شدن به صورت تصادفی روشن نمی‌شود و آماده کار کردن نیست. این دست از کاربران اعلام کرده بودند که پس از هایبرنیت شدن دستگاه مجبور به ریستارت کردن دستی آن هستند و سیستم عامل باید دوباره راه اندازی شود.

اما حالا در آپدیت جدید عرضه شده توسط مایکروسافت این مشکل برطرف شده است و کاربران می‌توانند بدون مشکل هایبرنیت شدن سرفیس لپ تاپ 2 از آن استفاده کنند. این به روز رسانی به صورت انحصاری برای سرفیس لپ تاپ 2 عرضه شده است و مایکروسافت در روزهای پایانی ماه جولای آپدیت جدیدی را برای مدل‌های دیگر سرفیس عرضه نکرده است. این آپدیت از همین حالا با عنوان 138.3261.768.0 در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است.

رفع مشکل هایبرنیت سرفیس با استفاده از آپدیت ویندوز

کاربران برای دریافت این به روز رسانی باید حتماً آپدیت ماه مه 2019 یا جدیدتر از آن را روی سرفیس لپ تاپ 2 نصب داشته باشند. این نسخه با عنوان آپدیت 1903 نیز شناخته می‌شود که از طریق بخش Windows Update قابل دانلود و نصب است. گفتنی است که آپدیت فریم ویر یاد شده در صورت نصب بودن این نسخه به صورت خودکار دانلود و نصب می‌شود و کاربران نیازی به انجام کار خاصی روی دستگاه سرفیس خود ندارند. برای نصب این نسخه، کافی است بخش آپدیت‌های خودکار سیستم عامل باز باشد و از طرف دیگر دستگاه به اینترنت متصل شود. لازم به ذکر است که کاربران در زمان نصب این آپدیت نباید دستگاه خود را به صورت ناگهانی خاموش کنند و اجازه دهند تا سیستم عامل زمان لازم برای آماده سازی و نصب را در اختیار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید