مشکل نصب 2 مانیتور به ویندوز 10 برطرف شد

بیلد جدید ویندوز

شرکت مایکروسافت به تازگی نسخه‌های بتای آپدیت 20H1 را آماده عرضه کرده است که از آن طریق مشکل نصب 2 مانیتور به ویندوز 10 را برطرف کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از کاربران عضو کاربران اینسایدر در نسخه‌های بتای جدید ویندوز 10، کاربران می‌توانند به طور کامل و بدون مشکل دو مانیتور را به  ویندوز 10 متصل کنند و به صورت مستقیم از آن استفاده کند. وب سایت Microsofters اعلام کرده که تا پیش از این بسیاری از کاربران برای دسترسی به 2 مانیتور در ویندوز 10 با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودند.

کاربران در زمان نصب مانیتور دوم به ویندوز 10 با هنگ کردن سیستم عامل و عدم پاسخگویی کارت گرافیک مواجه می‌شدند و مجبور به ریستارت کردن سیستم عامل می‌شدند. نصب دو مانیتور هم زمان به ویندوز 10 با مشکلات بسیار زیادی مواجه بود و حتی فریم ریت دستگاه را به هم می‌ریخت.

کاربرانی که از مانیتور سوم در سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می‌کردند با مشکلات بیشتری مواجه بودند و هر لحظه با پرش تصویر مواجه می‌شدند.

در این میان شرکت مایکروسافت در توسعه آپدیت جدید سیستم عامل مشکل نصب 2 مانیتور به ویندوز را برطرف کرده است. نصب 2 مانیتور به ویندوز 10 یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های کامپیوترهای شخصی به حساب میاید که بسیاری از افراد از طراحان تا برنامه نویسان از آن برای تسریع در روند کاری خود استفاده می‌کنند.

در این میان، کاربران پس از عرضه نسخه جدید آپدیت سیستم عامل ویندوز 10 می‌توانند به صورت بهینه از دو مانیتور در سیستم عامل خود استفاده کنند و دیگر با محدودیت‌ها و مشکلات فنی یاد شده مواجه نخواهند بود.

نسخه عمومی این به روز رسانی جدید احتمالاً در آوریل سال 2020 میلادی، معادل فروردین تا اردیبهشت 1399 آماده عرضه به کاربران می‌شود و تمامی افراد می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند و بدون محدودیت آن را دانلود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید