مشکل بلوتوث ویندوز 10 در آپدیت‌های اخیر تشدید شد

گزارش اخیر کاربران حاکی از آن است که مشکل بلوتوث در ویندوز 10 به دلیل آپدیت‌های اخیر تشدید شده است و به تعداد بیشتری از دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل گسترش پیدا کرده است.

گزارش اخیر کاربران حاکی از آن است که مشکل بلوتوث در ویندوز 10 به دلیل آپدیت‌های اخیر تشدید شده است و به تعداد بیشتری از دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل گسترش پیدا کرده است.

بر اساس این گزارش‌ها، آپدیت KB4505903 باعث خرابی و ایجاد مشکل بلوتوث ویندوز 10 در بسیاری از دستگاه‌ها شده است. مایکروسافت در بخش ساپورت خود نیز این مسئله را تائید کرده که اعلام کرده که آپدیت KB4505903 با مشکلاتی درزمینهٔ پشتیبانی از قطعات ارتباط رادیویی همراه است.

این سند جدید در حالی منتشر شده است که مایکروسافت تا پیش از این اعلام کرده بود که آپدیت‌های عرضه شده در ماه جولای سال جاری میلادی مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کرده‌اند و عدم پشتیبانی از بلوتوث و وای فای در دستگاه‌ها به همین مسئله مربوط بوده است.

این در حالی است که مایکروسافت با عرضه نسخه جدید و آپدیت الحاقی جدید نیز اقدام به رفع این مشکل در ویندوز 10 نکرده است و به همین دلیل کاربران همچنان با مشکل بلوتوث ویندوز 10 در حال دست و پنجه نرم کردن هستند. با وجود تمامی این مسائل مشخص شده که آپدیت جدید علاوه بر عدم رفع مشکل یاد شده باعث ایجاد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری نیز برای ارتباط‌های رادیویی ویندوز 10 می‌شود.

مایکروسافت اعلام کرده که در آینده نزدیک با توسعه و عرضه آپدیت‌های جدید این مشکلات را برطرف می‌کند و کاربران می‌توانند به صورت بهینه از دستگاه‌های خود استفاده کنند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا به منظور رفع مشکلات فنی یاد شده از نصب آپدیت‌های عرضه شده در برنامه اینسایدر خودداری کنند و به روز رسانی‌های پایدارتر را روی کامپیوترهای خود نصب کنند.  گفتنی است که این به روز رسانی‌ها احتمالاً در ماه آینده در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. بر این اساس توصیه میشود تا آپدیت های ماه آینده را حتما روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید