مشخصات فنی سرفیس گو ۳ در تست‌های بنچ‌مارک لو رفت

مشخصات فنی سرفیس گو ۳ لو رفت

مشخصات فنی سرفیس گو ۳ توسط یکی از وب‌سایت‌های فعال در حوزه پوشش خبرهای مربوط به محصولات مایکروسافت لو رفته است.

وب‌سایت WinFuture به تازگی اطلاعاتی از یک دستگاه زیرشاخه برند سرفیس را منتشر کرده است که نشان دهنده محصولی جدید از طرف شرکت مایکروسافت است. این محصول دارای نمایشگر ۱۰.۵ اینچی است و با توجه به این موضوع و در کنار دیگر اطلاعات منتشر شده از مشخصات فنی می‌توان حدس زد که سرفیس گو ۳ به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود.

اطلاعات مذکور که در وب‌سایت WinFuture منتشر شده شامل نتیجه تست‌های بنچ‌مارک فاش شده از از یک دستگاه ویندوزی است.

مشخصات فنی سرفیس گو ۳ در تست‌های بنچ‌مارک لو رفت

این محصول شامل یک کامپیوتر ویندوزی است که نام OEMAL Product Name DV1.1 در تست‌های بنچ‌مارک دیده شده است و در دو مدل ساخته شده است. مدل پایه از این محصول که احتمالا مربوط به مشخصات فنی سرفیس گو ۳ است، مجهز به پردازنده میان‌رده اینتل با عنوان Pentium Gold 6500Y از نسل Kaby Lake است و دارای فرکانس پایه‌ی ۱.۱۰ گیگاهرتز و چهار گیگابایت حافظه رم است.

گزینه دوم این محصول نیز شامل پردازنده کم‌مصرف و نسبتا پرقدرت‌تر Intel Core i3-10100Y است که دارای فرکانس پایه ۱.۳۰ به همراه هشت گیگابایت حافظه رم است.

نکته جالب توجه در مورد اطلاعات فاش شده از مشخصات فنی احتمالی سرفیس گو ۳ این است که هر دو این محصولات مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو هستند و شرکت مایکروسافت هنوز این دو محصول را برای عرضه ویندوز ۱۱ به صورت تجاری آماده نکرده است. این موضوع می‌تواند نشان از آن داشته باشد که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا عرضه این محصولات را پیش از آماده‌سازی نهایی ویندوز ۱۱ انجام دهد و احتمالا این محصولات به زودی آماده رونمایی و عرضه به بازار خواهند بود.

علاوه بر این مشخصات فنی منتشر شده از سرفیس گو جدید نشان دهنده آن است که شرکت مایکروسافت این محصولات را برای انجام کارهای روزمره معمولی و تاحدودی پرقدرت طراحی و توسعه داده است و می‌توان به انتصاب این محصولات به سرفیس گو ۳ مطمئن بود.

دیدگاهتان را بنویسید