بررسی سرفیس پرو و مقایسه آن با دیگر کامپیوترهای ویندوزی

فریمویر سرفیس فروش سرفیس بررسی سرفیس پرو و مقایسه آن با دیگر کامپیوترهای ویندوزی

در بررسی سرفیس پرو به سادگی می‌توان متوجه شد که این محصول یکی از مدرن‌ترین کامپیوترهای ویندوزی دنیا است که با قابلیت‌های ویژه و خاص طراحی و ساخته شده است. حال سوال اصلی این است که مزیت سرفیس پرو در مقایسه با دیگر کامپیوترهای ویندوزی در چیست؟

تمامی مدل‌های سرفیس پرو یا همان حرفه‌ای به غیر از سرفیس پرو ایکس و نسل‌های بعدی آن که احتمالاً در سال‌های آینده عرضه می‌شوند، همگی از پردازنده‌های سری intel Core i5 و intel Core i7 استفاده می‌کنند.  این پردازنده‌ها باعث می‌شود تا قدرت اجرای نرم افزارها توسط کامپیوترهای قدرتمند سرفیس افزایش پیدا کند. در ادامه این مطلب خصوصیات دیگر سرفیس پرو که باعث بهبود روند کاری آن نسبت به کامپیوترهای دیگر ویندوزی شده‌اند را بررسی خواهیم کرد

بررسی سرفیس پرو از لحاظ قدرت پردازشی

تا پیش از این و در بررسی سرفیس پرو گفته شده این محصولات مجهز به جدیدترین پردازنده‌های تولید شده توسط اینتل هستند. این پردازنده‌ها در کامپیوترهای ویندوزی که روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنید نیز دیده می‌شوند. همین مسئله باعث می‌شود تا سرفیس پروها هیچ محدودیتی درزمینهٔ اجرای نرم افزارهای مختلف نداشته باشند و دقیقا با همان کیفیت و قدرت کامپیوترهای دیگر بتوانند امکان استفاده از یک دستگاه ویندوزی را برای شما فراهم آورند.

همچنین سرفیس پروی مایکروساقت مجهز به گرافیک اشتراکی با پردازنده مرکزی هستند. این مسئله باعث می‌شود تا سرفیس بتواند تا حد عادی پردازش‌های گرافیکی را انجام دهد و کاربران بتوانند امکانات بهتر برای تماشای ویدیو، اجرای نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و پریمیر را داشته باشند. با این حال باید در نظر داشت که سرفیس پرو دستگاهی مناسب برای اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی نیست.

بررسی سرفیس از لحاظ رابط کاربری

یکی از مهم‌ترین مزایای سرفیس پرو طراحی ویژه آن است. این دستگاه در قالب یک تبلت طراحی شده است اما قدرتی مشابه با لپ تاپ‌ها را به شما می‌دهد تا هیچ محدودیتی از لحاظ حمل همیشگی و اجرای نرم افزارها نداشته باشید. سرفیس پروی مایکروسافت می‌تواند همیشه پاسخگوی درخواست‌های شما باشد و نرم افزارهای مختلف را باتجربه‌ای ویژه از سیستم عامل ویندوز که تا پیش از این نداشته‌اید برایتان فراهم سازد. استفاده از یک دستگاه ویندوزی آن هم در ابعاد یک تبلت تنها مزیت سرفیس حرفه‌ای مایکروسافت نسبت به دستگاه‌های مشابه نیست. سرفیس پروی مایکروسافت به لطف نمایشگر لمسی و پشتیبانی از قلم استایلوس خود می‌تواند برای بسیاری از کارهای مورد نظر شما مناسب باشد. شما می‌توانید کارهایی مثل طراحی، یادداشت برداری و مدیریت یک نرم افزار آموزشی را از طریق قلم سرفیس انجام دهید.

نتیجه گیری

سرفیس پرو یک دستگاه ویژه و منحصر به فرد است که به شما قابلیت‌هایی شبیه به کامپیوترهای ویندوزی را می‌دهد. اما طراحی خاص آن باعث می‌شود تا شما از داشتن لپ تاپ و تبلت‌های مختلف به طور هم‌زمان بی‌نیاز شوید و به‌راحتی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید