مجموعه‌ای از ترفند سرفیس پرو ایکس

مجموعه‌ای از ترفند سرفیس پرو ایکس

در این مطلب با مجموعه‌ای از ترفند سرفیس پرو ایکس آشنا خواهید شد.

سرفیس پرو ایکس یکی از قدرتمندترین کامپیوترهای مایکروسافت است که با پردازنده ARM طراحی و تولید شده است. این کامپیوترهای کاربردی، امکان اجرای نرم‌افزارهای X86 و ویندوز یونیورسال را دارند و می‌توانند در بهترین حالت ممکن نرم‌افزارهای مختلف را اجرا کنند. در این میان با استفاده از ترفندهای سرفیس پرو ایکس می‌توانید بهترین کارایی را از این محصولات داشته باشید.

در ادامه این مطلب، بهترین مجموعه ترفند سرفیس پرو ایکس و نحوه استفاده از آنها به بهترین شکل ممکن را معرفی خواهیم کرد.

از مایکروسافت اج استفاده کنید

بسیاری از کاربران پس از راه اندازی اولیه کامپیوتر خود اقدام به نصب مرورگر کروم و استفاده از آن می‌کنند. کروم یکی از پرمصرف‌ترین مرورگرهای ارائه شده برای کامپیوترهای ویندوزی است و به همین دلیل مصرف بسیار زیادی از منابع دستگاه دارد.

استفاده از مایکروسافت اج نه تنها تمام امکانات کروم را به شما ارائه می‌دهد، بلکه باعث می‌شود تا مصرف باتری و منابع سخت افزاری سرفیس شما در بهترین و بهینه‌ترین حالت ممکن باشد.

ترجیحاً از نرم افزارها ویندوز یونیورسال استفاده کنید

نرم‌افزارهای ویندوز یونیورسال که در مایکروسافت استور ارائه شده‌اند، بهترین امکانات را برای انجام کارهای روزمره در اختیار شما قرار می‌دهند، این نرم‌افزارها معمولاً از لحاظ مصرف باتری و منابع سخت افزاری در بهترین وضعیت موجود هستند و همین مسئله باعث می‌شود تا استفاده از این نرم افزارها گزینه‌ای بهتر نسبت به منابع متفرقه نرم افزاری باشند.

از داغ شدن پردازنده ARM دستگاه خود جلوگیری کنید

پردازنده ARM تعبیه شده در سرفیس پرو ایکس، به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش میزان حرارت طراحی شده است. با این حال استفاده از این پردازنده به معنای آن نیست که دستگاه‌های مبتنی بر آن داغ نمی‌کنند، توصیه می‌شود تا همیشه از یک ابزار مدیریت دمای دستگاه استفاده کنید تا از هرگز با چالش داغ شدن دستگاه مواجه نشوید.

از جایگزین‌های آنلاین استفاده کنید

سرفیس پرو ایکس قدرت لازم برای انجام کارهای مختلف را به شما می‌دهد، با این‌ حال توصیه می‌شود تا برای اجرای پردازش‌های سنگین که نیاز به پردازش‌های زیادی دارد، بهتر است از ابزارهای آنلاین استفاده کنید. استفاده از سرویس‌های استریم و ابزارهای مبتنی بر پردازش‌های ابری ممکن است امکاناتی بهتر را در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید