مایکروسافت ممکن است یک گوشی سرفیس با 3 نمایشگر تولید کند

مایکروسافت ممکن است یک گوشی سرفیس با 3 نمایشگر تولید کند

گزارش‌های منتشر شده از فعالیت‌های شرکت مایکروسافت حاکی از آن است که این کمپانی در صدد طراحی و توسعه یک گوشی سرفیس با 3 نمایشگر است.

شرکت اپل در یکی از پتنت های جدید خود توضیحاتی در مورد یک تلفن هوشمند با سه نمایشگر را ارائه داده است. این دستگاه دارای دو نمایشگر به صورت تا شونده است و نمایشگر سوم به عنوان ابزاری جایگزین برای لولا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حقیقت مایکروسافت تصمیم دارد تا از نمایشگر سوم در گوشی سرفیس به عنوان لولا استفاده کند و از آن به عنوان ابزاری مناسب برای ایجاد یک تصویر یکپارچه روی نمایشگر دستگاه‌های تاشو استفاده کند.

مایکروسافت از سال 2019 میلادی رسماً فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه سرفیس های مبتنی بر دو نمایشگر به صورت تا شو را آغاز کرد. اولین محصولات این شرکت شامل سرفیس دو و سرفیس نئو می‌شدند که با دو نمایشگر آماده عرضه شدند. یکی از این محصولات مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 ایکس می‌شدند و دیگری شامل یک دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید می‌شود.

شرکت مایکروسافت در این میان، تصمیم دارد تا در نسل بعدی دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر خود اقدام به استفاده از یک نمایشگر سوم به عنوان ابزار مناسب و جایگزین برای لولا استفاده می‌کند. شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا این محصولات را احتمالاً در جریان نیمه دوم سال 2020 آماده معرفی و عرضه به بازار کند.

گفتنی است که مهم‌ترین چالش امروز مایکروسافت توسعه و عرضه یک رابط کاربری مناسب برای دستگاه‌های همراه دارای دو نمایشگر است و مایکروسافت تلاش دارد تا امکانات نرم افزاری این سیستم عامل ویندوز 10 ایکس و اندروید را برای ارائه دستگاه‌های کاربردی بهینه سازی کمند.

پیش بینی می‌شود که گوشی سرفیس جدید در اکتبر 2020 معرفی شده و در سال 2021 آماده عرضه به بازار در کشورهای مختلف جهان شود.

دیدگاهتان را بنویسید