مایکروسافت مشکلات فنی اپلیکیشن Photos را برطرف می‌کند

مایکروسافت مشکلات فنی اپلیکیشن Photos را برطرف می‌کند

از زمان عرضه آپدیت Creators به بعد بسیاری از کاربران ویندوز 10 با مشکلات زیادی در زمینه باز کردن عکس‌های پیدا کرده‌اند. بر این اساس مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با توسعه نسخه جدید اپلیکیشن فوتوز، این مشکل را برطرف کند تا کاربران به صورت بهینه‌تر به عکس‌ها در کامپیوترهای ویندوزی خود دسترسی داشته باشند.

عمده مشکل اپلیکیشن فوتوز به لود طولانی مدت  اپلیکیشن بازمی‌گردد. اپلیکیشن فوتوز هر زمانی که قرار است باز شود، آلبوم‌ها و تصاویر ذخیره شده در کامپیوترهای ویندوزی را بررسی می‌کند. این قابلیت تا حدودی شبیه به تلفن‌های هوشمند  و گالری نصب شده در آن‌ها است. اما از آنجایی که حجم ذخیره سازی و تعداد فایل‌های ذخیره شده در کامپیوترهای ویندوزی بسیار بیشتر از تلفن‌های هوشمند است، اپلیکیشن فوتوز بسیار کندتر راه اندازی می‌شود.

مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با عرضه آپدیت‌های جدید این مشکل را برطرف کند تا کاربران به صورت سریع‌تر بتوانند به تصاویر در کامپیوتر خود دسترسی داشته باشند. کاربران معمولاً برای مشاهده عکس‌ها تمایلی به باز کردن اپلیکیشن فوتوز ندارند، بلکه آن‌ها را از طریق فایل اکسپلورر باز می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا اپلیکیشن فوتوز با زمان دیرتری باز شود و فایل‌ها و تغییرات اعمال شده در آن‌ها را بررسی کند.

مایکروسافت تصمیم دارد تا این آپدیت را همراه با اولین به روز رسانی بزرگ سیستم عامل ویندوز 10 آماده عرضه کند. بر این اساس کاربران به احتمال زیاد مجبور هستند تا آپدیت این سیستم عامل را پیش از دریافت نسخه جدید اپلیکیشن فوتوز نصب کنند.

مایکروسافت تلاش دارد تا با ارائه آپدیت این اپلیکیشن، محدودیت‌های اعمال شده در ویندوز 10 را برطرف کند تا کاربران به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های ویندوزی خود استفاده کنند و دیگر نیازی به نصب نرم افزارهای متفرقه و جانبی برای باز کردن سریع عکس‌ها نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید