مایکروسافت مشکل گرافیک سرفیس بوک 2 را برطرف کرده است

باتری سرفیس بوک 3 دارای دوام بیشتری نسبت به نسل‌های قبل خواهد بود

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که به تازگی با عرضه یک آپدیت فریم ویر که به صورت خودکار نصب شده، مشکل گرافیک سرفیس بوک 3 را برطرف کرده است.

مشکل گرافیک سرفیس بوک 2 در طول چند ما گذشته دردسرهای بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است. این اختلال باعث می‌شود تا سرفیس بوک نتواند بین کارت گرافیکی اشتراکی و اختصاصی خود به صورت سریع سوئیچ کند. مایکروسافت اعلام کرده که در نسخه جدید این مشکل را برطرف کرده است و علاوه بر این، امکان استفاده بهینه از دستگاه‌ها را به همراه مصرف بهبود یافته تر باتری فراهم کرده است.

کاربران در زمان استفاده از سرفیس بوک 2 می‌توانند به صورت سریع دستگاه را بین کارت‌های گرافیکی مختلف در حالت لپ تاپ و تبلت سوئیچ کنند و دیگر با مشکلات مربوط به هنگ کردن سیستم عامل و موارد مشابه مواجه نخواهند بود.

این مشکل گرافیک سرفیس بوک 2 از زمان عرضه آپدیت اکتبر 2018 برای ویندوز 10 حادتر شده بود و باعث می‌شد تا کاربران امکان دسترسی و استفاده درست و عادی از دستگاه خود را نداشته باشند. در این میان سوئیچ کردن بین کارت‌های گرافیکی مختلف باعث می‌شد تا دستگاه با سرعت بیشتری باتری خود را تخلیه کند و این مسئله باعث می‌شد تا کاربران همواره در زمان استفاده از دستگاه، شارژر را همراه خود داشته باشند.

با این حال این مشکل در حال حاضر برطرف شده است و کاربران می‌توانند همانند گذشته از دستگاه‌های خود به صورت سریع استفاده کنند و دیگر نیازی به شارژر و ابزارهای دیگر در زمان اجرای سیستم عامل و نرم افزارهای مختلف نداشته باشند.

سرفیس بوک 2 آخرین نسخه از لپ تاپ‌های فوق حرفه‌ای سری محصولات سرفیس است که از طرف مایکروسافت آماده عرضه شده و پشتیبانی نرم افزاری از آن برای مایکروسافت اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل مایکروسافت تلاش کرده تا با عرضه آپدیت‌های مختلف این مشکل را به صورت سریع‌تر برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید