مایکروسافت مشکل خاموشی ناگهانی سرفیس پرو 7 را بررسی می‌کند

فریم ویر سرفیس پرو 7 - خاموشی ناگهانی سرفیس

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که گزارش‌هایی مبنی بر خاموشی ناگهانی سرفیس پرو 7 دریافت کرده است. این شرکت اعلام کرده که موضوع را بررسی می‌کند و به زودی از طریق آپدیت‌های  نرم افزاری آن را حل می‌کند.

بر اساس این گزارش‌ها، شرکت مایکروسافت اطلاعات یاد شده در از طرف کاربران عضو تالار گفتمان وب سایت رسمی خود دریافت کرده است که کامپیوترهای سرفیس به صورت مداوم هر 30 تا 60 ثانیه یک بار بدون هیچ دلیل خاموش می‌شوند. مایکروسافت در بررسی‌های اولیه خود اعلام کرده که این مشکل به احتمال زیاد ریشه نرم افزاری دارد و دلیل آن آپدیت‌های اخیر ویندوز 10 بوده است.

مایکروسافت به کاربران توصیه کرده تا نرم افزارهای مربوط به کارت گرافیک اینتل و مشخصاً Intel Graphics Command Center را از مایکروسافت استور دانلود و نصب کنند و در صورت مشاهده تغییرات ویژه آن را به این شرکت اعلام کنند؛ چرا که خاموشی ناگهانی سرفیس احتمالا پس از انجام این کار برطرف میشود.

مایکروسافت گفته که بر اساس حدسیات انجام شده این مشکل به عدم سازگاری درایور کارت گرافیک اینتل با نسخه‌های جدید ویندوز 10 است و به همین دلیل در تلاش است تا به زودی این مشکلات را برطرف کند.

این شرکت اعلام کرده که مشکل یاد شده در صورت تائید شدن روش برطرف کردن آن به زودی از طریق آپدیت‌های نرم افزاری اجباری که در بخش Windows Update ارائه می‌شوند برطرف خواهند شد. گفتنی است که شرکت مایکروسافت تا پیش از این نیز با مشکلات بسیار زیادی برای عرضه آپدیت‌ها به سرفیس پرو 7 مواجه بوده که اکثر آن‌ها در حال حاضر برطرف شده‌اند و کاربران این محصولات به صورت پایدار می‌توانند از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که در صورت حل نشدن مشکل پس از آپدیت درایور و نرم افزارهای عرضه شده در مایکروسافت استور، کاربران اقدام به خاموش کردن حالت Battery Saver کنند تا مشکل برطرف شود. این مشکل به زودی از طریق Windows Update حل خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید