مایکروسافت مشکل باتری سرفیس پرو 7 را به طور کامل برطرف کرد

مایکروسافت مشکل باتری سرفیس پرو 7 را حل می‌کند

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که تصمیم به حل مشکل باتری سرفیس پرو 7 از طریق آپدیت‌های نرم افزاری دارد.

مایکروسافت به تازگی سرفیس پرو 7 را آماده عرضه به بازار کرده است و حالا برخی از منابع خبری و کاربران ادعا کرده‌اند که این تلفن هوشمند باتری ضعیف‌تری نسبت به نسخه‌های پیشین دارد و سریع شارژ آن‌ها کم می‌شود.

در این میان، شرکت مایکروسافت اعلام کرده که این مشکل به زودی به برطرف می‌شود و ریشه آن به هیچ وجه سخت افزاری نیست و از طریق آپدیت‌های نرم افزاری قابل برطرف شدن است. مایکروسافت در بررسی‌های خود اعلام کرده که مشکل باتری سرفیس پرو 7 به دلیل برخی مشکلات نرم افزاری در فریم ویر ایجاد شده است و کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند در اولین آپدیت نرم افزاری که به صورت خودکار نصب می‌شود، مشکلات آن برطرف می‌شود.

برطرف شدن مشکل باتری سرفیس پرو 7

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که سرفیس پرو 7 هایی که از همین حالا در بازار جهانی عرضه می‌شوند با نصب این به روز رسانی جدید آماده عرضه شده‌اند که به هیچ وجه مشکلات پیشین در این زمینه را نخواهند داشت و کاربران می‌توانند بدون دانلود و نصب این نرم افزارها اقدام به خرید و استفاده بهینه از سرفیس های جدید کنند.

مایکروسافت تا پیش از این نیز تجربه وجود مشکلات در دستگاه‌های جدید را داشته است که توانسته به خوبی از طریق آپدیت‌های نرم افزاری این مشکلات را برطرف کرده است.

مایکروسافت از همین حالا فریم ویر 14.42.139 را برای رفع این مشکل آماده عرضه کرده است. بر این اساس به کاربرانی که سرفیس پرو 7 را خریداری کرده‌اند توصیه می‌شود تا برای رفع مشکل یاد شده پیش از انجام هر کاری اقدام به نصب آن روی دستگاه‌های خود کنند.

گفتنی است که مایکروسافت نیز در لاگ تغییرات این آپدیت صرفاً بهبود عمر باتری را هدف قرار داده است تا مشکلات ذکر شده به طور کامل برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید