مایکروسافت فروش ریزر فون 2 را شروع کرد

مایکروسافت فروش ریزر فون 2 را شروع کرد

هم‌زمان با شروع فرایند عرضه ریزر فون 2 شرکت مایکروسافت نیز این تلفن هوشمند گیمینگ را برای عرضه در مایکروسافت استور آماده کرده است.

ریزر فون 2 با قابلیت‌های بهینه شده نسبت به نسخه پیشین طراحی شده است. اسپیکرها، کیفیت نمایشگر و قدرت پردازش ریزر فون 2 نسبت به نسخه ابتدایی این تلفن هوشمند گیمینگ افزایش پیدا کرده است  تا کاربران بتوانند از طریق آن تجربه‌ای لذت بخش تر از اجرای بازی‌ها در دستگاه‌های همراه داشته باشند. ریزر فون 2 همچنین امکان پشتیبانی از دسته بازی‌های حرفه را دارد و گیمرها برای اجرای بازی‌های مختلف پلتفرم موبایل با استفاده از آن محدودیتی ندارند.

به طور کل، شرکت مایکروسافت با توسعه ایکس باکس و پلتفرم‌های مناسب برای بازی در سیستم عامل ویندوز، یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های صنعت بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی به حساب میاید. بر همین اساس، اقدام این کمپانی برای عرضه ریزر فون 2 در کنار دیگر محصولات سخت افزاری اختصاصی خود نظیر سرفیس ها به‌منزله آن است که ریزر فون 2 به طور کامل مورد تائید مایکروسافت است و کاربرانی که از سرفیس ها و ایکس باکس استفاده می‌کنند می‌توانند به صورت پیشنهادی از این تلفن هوشمند برای اجرای بازی‌های مختلف بهره ببرند.

سال گذشته ریزر فون توانست توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند که در این میان، شرکت مایکروسافت و تائید این کمپانی بر قدرت تلفن هوشمند ریزر به افزایش توجه گیمرها و همچنین افزایش میزان خرید آن به طرز قابل توجهی تأثیر گذار بود.

ریزر فون 2 همچنین به همراه یک گیم پد همراه معرفی شده است که باید به صورت جداگانه به فروش می‌رسد. این محصول با قیمت پایه 699.99 دلار در مایکروسافت استور آماده عرضه شده است. گفتنی است که ریزر فون 2 به احتمال زیاد رد آینده نزدیک و از طریق مبادی قانونی آماده عرضه در ایران نیز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید