مایکروسافت تولید گوشی سرفیس را ادامه می‌دهد

گوشی سرفیس

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا روند تولید و عرضه گوشی سرفیس را ادامه دهد و نسل جدید این محصولات را در سال‌های آتی آماده عرضه کند.

این کمپانی در اکتبر سال 2019 میلادی از سرفیس دو به عنوان اولین تلفن هوشمند برند سرفیس مبتنی بر سیستم عامل اندروید رونمایی کرد و حالا مشخص شده است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک روند تولید و عرضه این محصولات را ادامه دهد.

شرکت مایکروسافت اخیراً یک پتنت جدید برای بهبود لولای سرفیس های تاشو با ظاهر تلفن هوشمند را به ثبت رسانده است که نشان می‌دهد که این شرکت همچنین به تولید گوشی سرفیس در سال‌های آینده تمایل دارد.

این پتنت اولین بار توسط وب سایت Windows United منتشر شده است که نشان دهنده آن است که مایکروسافت در روز بیست و یکم نوامبر 2019 ایده‌های جدید خود برای ساخت نمایشگرهای تاشوی بهتر برای تلفن‌های هوشمند را به ثبت رسانده است.

در این پتنت مایکروسافت توضیح داده که با تعبیه محفظه‌های گازی در بخش تا شونده نمایشگرها می‌توان یک لولای انعطاف پذیر تر را برای دستگاه‌های هوشمند طراحی کرد که روند باز و بسته کردن نمایشگر را تسهیل می‌دهد.

بر این اساس می‌توان مطمئن بود که شرکت مایکروسافت همچنان ایده‌های جدیدی برای توسعه و عرضه تلفن‌های هوشمند تحت برند سرفیس را دارد. بر این اساس شرکت مایکروسافت احتمالاً در آینده نزدیک تصمیم به توسعه و عرضه تلفن‌های هوشمند جدید با لولاهای مبتنی بر محفظه‌های گازی می‌کند.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این محصولات جدید در جریان کنفرانس پاییزی شرکت مایکروسافت در سال 2020 میلادی آماده رونمایی و عرضه به بازار شوند.

شرکت مایکروسافت با تولید سرفیس دو اولین تلاش خود را برای تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند مبتنی بر برند سرفیس کرده است و در آینده نزدیک تلاش دارد تا این روند را ادامه دهد و محصولات جدیدی را از این سری آماده عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید