مایکروسافت تم دارک را به وان نوت اضافه کرد

تم دارک به وان نوت اضافه شد

شرکت مایکروسافت در راستای توسعه و عرضه نسخه‌های جدید اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای خود با سازگاری هر چه بیشتر با طراحی فلوئنت و تم دارک، رابط کاربری نرم افزار یادداشت برداری وان نوت را تغییر داده است.

کاربران از همین حالا می‌توانند با آپدیت کردن اپلیکیشن وان نوت ارائه شده در مایکروسافت استور اقدام به استفاده از این نرم افزار در محیط داخلی ویندوز 10 کنند. گفتنی است که برای استفاده از این نسخه جدید از وان نوت به همراه تم تاریک کاربران باید حتماً نسخه‌های جدید سیستم عامل ویندوز 10 را به همراه آپدیت‌های 2019 آن را در دستگاه خود نصب داشته باشند.

آپدیت‌های جدید ویندوز 10 از طریق بخش Windows Update در تنظیمات اصلی ارائه شده است که پس از نصب نسخه نهایی آن امکان استفاده از این نسخه را خواهند داشت.

وان نوت جدید به همراه طراحی ویژه فلوئنت عرضه شده است که به طور کامل سازگاری بسیار زیادی با رابط کاربری اصلی ویندوز 10 دارد. گفتنی است که مایکروسافت به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک در تمامی نرم افزارهای توسعه یافته توسط شرکت مایکروسافت گسترش پیدا کند. بر این اساس، در آینده به احتمال زیاد تم تاریک به همراه طراحی ویژه فلوئنت در نسخه‌های آینده آفیس آماده عرضه شود.

برای فعال سازی تم تاریک در وان نوت نصب شده در ویندوز 10 کاربران می‌توانند پس از اطمینان حاصل کردن از نصب شدن آپدیت های جدید ارائه شده در سال 2019 برای ویندوز 10 در سیستم عامل دستگاه خود اقدام به مراجعه به به تنظیمات اصلی وان نوت کرده و در قسمت Use my Windows Mode تم تاریک را فعال سازی  کنند. حالت تاریک یا همان Dark Mode برای رابط کاربری ویندوز 10 تغییرات قابل توجهی را در تجربه کاربری با این نرم افزار یادداشت برداری ارائه میدهد و باعث افزایش تمایل کاربران برای استفاده از آن میشود. گفتنی است که در آینده نسخه‌های همراه وان نوت نیز از این تم ویژه پشتیبانی خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید