مایکروسافت به دنبال تولید کامپیوترهای تاشو است

مایکروسافت به دنبال تولید کامپیوترهای تاشو است

شرکت مایکروسافت به تازگی تصمیم گرفته تا کامپیوترهای تاشو را به صورت اختصاصی آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که در آینده نزدیک مایکروسافت از اولین سرفیس های مبتنی بر این قابلیت در بازار جهانی رونمایی می‌کند.

شرکت مایکروسافت در توسعه بیلد جدید سیستم عامل ویندوز 10 به تازگی پردازش rs_shell_devices_foldables moniker را در کدهای اصلی بیلد 18313.1004 قرار داده است که بر اساس ادعای تحلیلگران مربوط به توسعه کامپیوترهای تاشو و خم شونده است.

بر این اساس مایکروسافت تصمیم دارد تا بسترهای نرم افزاری برای تولید و عرضه کامپیوترهای تاشو و خم شوند را آماده کند و در آینده نزدیک محصولاتی را مبتنی بر این محصولات را آماده عرضه به بازار کند.

بر این اساس، می‌توان امیدوار بود که مایکروسافت در آینده نزدیک اولین سرفیس های مبتنی بر قابلیت تا شوندگی را آماده عرضه به بازار می‌کند و پس از آن آماده تجاری سازی و عرضه این محصولات خواهد شد.

تا پیش از این مشخص شده بود که مایکروسافت به دنبال توسعه کامپیوترهای دارای دو نمایشگر است که به صورت تا شونده آماده کار می‌شوند. با این حال اطلاعات اخیر حاکی از آن است که مایکروسافت تصمیم دارد تا به جای تولید دستگاه‌های مبتنی بر دو نمایشگر، از نمایشگرهای خم شونده استفاده کند.

نمایشگرهای خم شوند احتمالاً در توسعه پروژه اندرومدا قابل استفاده خواهند بود و مایکروسافت اولین محصولاتی که مبتنی بر این قابلیت هستند را به زودی آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند.

تا پیش از این مشخص شده بود که شرکت سامسونگ توانسته پنل‌های ال سی دی تا شونده و خم شوند را تولید کند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که در آینده نزدیک، شاهد همکاری مایکروسافت و سامسونگ برای تولید کامپیوترهای خم شونده در بازار جهانی باشیم که به طور کل نحوه کاربری از کامپیوترهای شخصی را تغییر خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید