مایکروسافت برای فروش سرفیس بادز آماده شد

سرفیس بادز

گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سرفیس بادز را آماده عرضه به بازار کند.

سرفیس بادز اولین بار در جریان کنفرانس اکتبر سال 2019 میلادی آماده معرفی شد. با این حال کمپانی بزرگ ردموند تا به امروز موفق به فروش و عرضه این محصول نشده است که بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که تأخیرهای پیش آمده در این زمینه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه‌های مختلف مربوط بوده است.

اما حالا اسناد منتشر شده از سازمان ارتباطات آمریکا FCC حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت به طور کامل برای عرضه این محصول در بازار آمریکا آماده شده است. مایکروسافت در ژانویه 2020 درخواست اخذ مجوزهای لازم را به FCC داده بود. اما این شرکت تا به امروز نتوانسته بود مجوزهای لازم را دریافت کند که مشخصاً به تعطیلی‌های اجباری این سازمان مربوط بوده است.

بر این اساس شرکت مایکروسافت از همین حالا می‌تواند سرفیس بادز را آماده فروش و عرضه به بازار جهانی کند. پس این شرکت احتمالاً در اوایل ماه می سال جاری میلادی این محصول را برای فروش در بازار آمریکا آماده می‌کند.

سرفیس بادز پس از فروش در بازار آمریکا قرار است در بازار کشورهای دیگر نیز آغاز شود و رفته رفته عامل‌های فروش مجاز محصولات این شرکت می‌توانند آن را به کاربران عرضه کنند.

سرفیس بادز هندزفری تمام بی‌سیم شرکت مایکروسافت است که تحت برند سرفیس تولید شده است. این هندزفری بی‌سیم یکی از رقیب‌های اصلی ایرپادز شرکت اپل و همچنین هندزفری های پیکسل شرکت گوگل به حساب میاید و شرکت مایکروسافت در تلاش است تا با آماده سازی و عرضه آن به بازار جهانی رقابت سنگینی را با این دو شرکت بزرگ آغاز کند.

گفتنی است که هندزفری های تمام بی‌سیم یکی از استراتژیک‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات فناوری در سال‌های گذشته بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید