مایکروسافت از هلو لنز 2 رونمایی کرد

مایکروسافت از هلو لنز 2 رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت هم‌زمان با اولین روز نمایشگاه کنفرانس بین‌المللی موبایل در بارسلونا اقدام به معرفی هدست واقعیت ترکیبی هلو لنز 2 کرده است.

هلو لنز 2 از لحاظ کاربری تفاوت زیادی با نسل ابتدایی خود نکرده است با این حال ابعاد آن نسبت به نسل قبلی تا حدودی کوچک‌تر و جمع و جورتر شده است. کاربران البته همچنان نیاز دارند تا آن را به بخش پشت سر نیز متصل می‌شود تا روی سر به‌طور کامل قابل نگه داری باشد. این عینک می‌تواند امکان مشاهده محتوای مبتنی بر واقعیت ترکیبی را به کاربران ارائه دهد.

مایکروسافت امید دارد تا با استفاده از هلو لنز 2 بتواند روند توسعه محصولات فناوری را به صورت هوشمندانه‌تر پیش بگیرد. این محصول می‌تواند در اجرای بازی‌های مختلف در کنسول ایکس باکس، انجام کارهای مهندسی و طراحی در پروژه‌های تجاری و موارد دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

بر این اساس، می‌توان امیدوار بود که شرکت مایکروسافت در آینده نزدیک از این هدست هوشمند برای مدریت محتوای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در دستگاه‌های مختلف خود استفاده کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت در جریان کنفرانس E3 2019 از ایکس باکس نسل جدید رونمایی می‌کند؛ بر این اساس می‌توان امیدوار بود که هلو لنز 2 به عنوان جایگزینی برای اتصال کینکت به این کنسول بازی آماده عرضه شود.

البته باید به یاد داشت که کاربران هلو لنز 2 لزوماً به اجرای بازی‌های مختلف مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده محدود نمی‌شود. این دستگاه می‌تواند در کارهای تجاری، صنعتی و پزشکی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. بر این اساس هلو لنز 2 می‌تواند مایکروسافت و سیستم عامل ویندوز 10 را به عنوان بهترین گزینه برای انجام کارهای گرافیکی و حرفه‌ای نیز آماده عرضه کد.

هلو لنز 2 قرار است مدتی کوتاه پس از رونمایی آماده عرضه به صورت محدود در بازار جهانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید